StoryEditor

Štartuje imidž kampaň pre ovocné čaje Pickwick

23.10.2014, 14:56
TV kampaň pre český a slovenský trh pripravila agentúra Mark BBDO Praha v spolupráci produkčnou spoločnosťou Eallin/Nomad.

S agentúrou Mark BBDO spolupracujeme dlhodobo a spolu s jej tímom sme vyvinuli komunikačný koncept, ktorý dáva dôraz na hlavné atribúty značky – bohatú ovocnú chuť a vôňu čajov Pickwick,“ hovorí Maria Tolarová, brand manažérka spoločnosti DouweEgberts.

V hlavne role spotu sa predstaví opäť jahodový čajník, ktorý sa u spotrebiteľov stal jedným z hlavných symbolov ovocných čajov Pickwick. „Veríme, že spot zaujme hlavne svojim spracovaním, kde prostredníctvom čajníka prepájame reálne prostredie s magickým svetom Pickwick,“ hovorí ku kampani Leon Sverdlin, creative planner Mark BBDO Praha. Nová kampaň odštartuje tento mesiac v ČR aj na Slovensku. 

https://www.youtube.com/watch?v=4ay91rnRG3o&feature=youtu.be

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:20