Vladimír Vokáľ na titulke prvých Stratégií
StoryEditor

Stratégie majú dvadsať rokov

27.11.2014, 08:50
Jediný magazín o marketingu, reklame a médiách na Slovensku oslavuje v týchto dňoch dvadsiate výročie.

Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A 4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži.

V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Je špecifické tým, že oslavuje dvadsať rokov. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress, a.s., v ktorom mesačník vychádza, Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. 

86 strán exkluzívnej prílohy mapuje najdôležitejšie udalosti a fakty, ktoré za dvadsať  rokov formovali tento trh. Nemenej zaujímavé sú výroky, ktorými osobnosti z brandže komentovali aktuálny vývoj na trhu za uplynulých dvadsať rokov. V špeciálnej prílohe tak nechýbajú také udalosti ako vznik nových televízií, denníkov a časopisov, najoceňovanejšie slovenské reklamy, rebranding významných zadávateľov a mnohé ďalšie.

Nový layout Stratégií pochádza z dielne agentúry KOMPLOT advertising.

 

Príloha Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ecopress

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 12:30