StoryEditor

Súťaž PR projektov PROKOP je otvorená

03.07.2015, 13:04
Organizátori prisľúbili zmeny v porote. Tá má mať výraznejšie zastúpenie PR osobností. Posielať prihlášky môžete do 2. septembra 2015. Pozrite si projekty, ktoré uspeli minulý rok.

Organizátori prisľúbili zmeny v porote. Tá má mať výraznejšie zastúpenie PR osobností. Posielať prihlášky môžete do 2. septembra 2015. Pozrite si projekty, ktoré uspeli minulý rok.

Otvára sa šiesty ročník súťaže o najlepší PR projekt PROKOP 2015. Deadline na zasielanie prihlášok je 2. septembra 2015, následne 1. októbra budú známe výsledky, zároveň bude vyhlásená PR osobnosť roka. Minulý rok sa ňou stal Ján Orlovský, hovorca Západoslovenskej energetiky, rok predtým René Parák, riaditeľ korporátnej komunikácie O2.

 

Súťažné kategórie sú rozdelené do dvoch skupín.

Hlavné kategórie:

A.    Corporate Communications

B.    Business to Business PR

C.    Business to Consumer PR

D.   Community Relations

E.    Internal Communication

 

 

Špeciálne kategórie: 

A.    Best media placement

B.    Digitálne PR

C.    Regional Community Relations

D.   Event PR

E.    Vládne a politické PR

F.     Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie 

Bližší popis kategórií nájdete na stránke www.asociaciapr.skwww.aprsr.eu.

 

Súťaž PROKOP 2015 prejde tento rok viacerými zmenami, hlavne čo sa týka hodnotenia projektov. APRSR koncipuje nové a širšie zloženie poroty, v ktorom bude výrazné zastúpenie osobností z PR odvetvia (a osobnosti reprezentujúce jednotlivé kategórie) , projekty sa budú posudzovať dvojkolovo nezávislým elektronickým hlasovaním všetkých členov poroty. Následne sa stretne kmeňová porota, ktorá bude rozhodovať o hlavných cenách a Grand Prix PROKOP 2015. Podrobnosti budú zverejnené na webstránke APRSR.

Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený. Projekty prihlásené v Hlavnej kategórii môžu byť prihlásené aj do Špeciálnej kategórii. Avšak každý projekt musí byť samostatne prihlásený do jednotlivých kategórií, uvádza sa v tlačovej správe.

Prihlášky môžete prihlasať online na stránke www.asociaciapr.sk alebo www.aprsr.eu.

Pozrite si výber prác, ktoré vyhrali minulý rok. (Tu nájdete kompletné výsledky z minulého roka.)

 

Príbeh historickej električky Kométy

Siemens

Príbeh historickej električky Kométy. V tomto projekte zachraňovali električku. Električku zrenovovali a vyslali znova na trať. 

 

Za siedmimi wifinami a siedmimi statusmi

Slovak Telekom, eSlovensko

Slovak Telekom priniesol do 3000 materských škôlok rozprávkovú knihu OVCE.sk 01 Za siedmimi wifinami a siedmimi statusmi. V nej vysvetľuje nástrahy internetového sveta. Okrem toho na svojich predajniach umiestnil plagáty, kde rodičia môžu nájsť pomoc, ak chcú svoje deti ochrániť pred hrozbami internetu. 

 

O2 - Moja titulka

O2

Triad Advertising

Ako osobne poďakovať 1,5 miliónu zákazníkov O2? Agentúra vytvorila každému jednému osobnú stránku, a teda 1,5 milióna stránok. 

 

Tieto PR projekty uspeli tento rok na svetovom festivale reklamy v Cannes v PR kategórii. Nechajte sa inšpirovať.

 

GUN SHOP: Obchod, v ktorom má každá zbraň svoj vlastný príbeh

Množstvo Američanov je presvedčených, že so zbraňou je ich život bezpečnejší. Málo z nich si však uvedomuje, že vlastnenie zbrane rovnako zvyšuje riziko spáchania vraždy či samovraždy. States United to Prevent Gun Violence sa rozhodli v New Yorku otvoriť  neobyčajný obchod so zbraňami. Každá zbraň v ňom mala svoj vlastný, smutný príbeh. Po oboznámení sa s príbehom si až 80 % zákazníkov kúpu zbrane rozmyslelo. Táto kampaň si domov z festivalu odnáša strieborného leva.

 

LIKE A GIRL: Nehanbite sa správať ako dievča

Dievčatá v puberte často trpia nedostatkom sebavedomia. Často je to kvôli prívlastku "... ako dievča." Aké je to behať ako dievča? Biť sa ako dievča? Hrať futbal ako dievča? Always sa rozhodol tento ponižujúci prívlastok premeniť na niečo výnimočné. Svojou kampaňou ukazuje mladým dievčatám, ale aj ostatným ľuďom, že nie je nič zlé na tom byť a správať sa ako dievča. Pretože také sú a také sa narodili. Always si za svoju myšlienku odnáša z Cannes ocenenie Grand Prix.

 

LUCKY IRON FISH PROJECT: Rybka, ktorá zabezpečí optimálnu dávku železa

Nedostatkom železa trpí v Kambodži mnoho ľudí. Anémia, slabá imunita, nedostatok energie - to všetko znižuje kvalitu ich života. Spoločnosť Lucky Iron Fish dlho hľadala riešenie, ako tento fakt zmeniť až sa im ho nakoniec nájsť podarilo. Vymysleli malú železnú rybku, ktorá ľuďom denne zabezpečí optimálnu dávku železa. Stačí, aby sa stala jednou zo základných surovín v každom varenom jedle. Táto prísada pomohla za 9 mesiacov znížiť výskyt anémie v Kambodži o 50 % a z festivalu Cannes si odnáša zlaté ocenenie.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:25