StoryEditor

Lidl, Tesco, Billa: Toto sú top obchodné siete podľa marketérov

03.03.2015, 08:31
Prečítajte si, v ktorých obchodných reťazcoch zvyknú najčastejšie nakupovať slovenskí marketéri.

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na rôzne otázky.

Vo februári sme sa marketérov pýtali na preferencie obchodných reťazcov.

 

 

 

V ktorom obchodnom reťazci zvyknete najčastejšie nakupovať?

ObchodPočet
Lidl 28
Tesco 25
Billa 21
Kaufland 7
Coop Jednota 4
Terno 4
Moja samoška 2
Carrefour 1
Hypernova 1
Metro 1
Albert 0
Iné 6

N=85, Zdroj: TNS Slovakia, 2015

 

Prečo chodíte nakupovať práve do uvedeného obchodného reťazca?

DôvodPočet
Predajňa sa nachádza v blízkosti môjho domova / práce 68
Ponúka kvalitné produkty 34
Má prijateľné ceny 34
Orientácia v predajni je jednoduchá 32
Má širokú ponuku produktov 26
Ponúka čerstvé produkty 24
Nečaká sa dlho pri pokladniach 13
V ponuke prevažujú slovenské výrobky 9
Produkty sú v regáloch jasne označené 9
Personál predajne mi vždy ochotne pomôže 4
Iné 4

N=85, Zdroj: TNS Slovakia, 2015

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 21:37