Inšpirujte sa vybranými najlepšími prostriedkami komunikácie a reklamy na miestach predaja, ktoré bodovali v súťaži POPAI AWARDS 2014. Organizuje ju stredoeurópska pobočka svetovej asociácie POPAI.
Endcup milka
Zadávateľ projektu: Mondelez Czech Republic
Prihlasovateľ: Mondelez Czech Republic
Autor: Mondelez Czech Republic
Materiál: Lamino, plyš, drevo, kov, atď.
Použitie exponátu: Tesco
Charakteristika exponátu: Nové regálové čelo Milka, je praktickou ukážkou multisenzorickej komunikácie ne predajnej ploche. Jednoduchá konštrukcia pri použité prírodného dekoru dreva a funkčných 3d prvkov, ktoré priamo odkazujú na tradíciu a esenciu značky Milka nenásilne zapadá do priestoru novej generácie predajne Tesco. Použité nasvietenie a plyšová 3D kravička Milka priťahujú pozornosť zákazníkov a vyzývajú ich k dotyku, k pohladeniu. Zároveň zaisťujú výraznú vizibilitu v priestore predajne. Pohybové čidlo pri príchode zákazníka aktivuje zvukovú stopu a kravičku rozbučí. Tieto prvky pozitívne pôsobia na emócie zákazníkov, prispievajú ku skvelému vnímaniu značky a interakcii s produktami.
Ocenenie:
· Absolútny víťaz POPAI AWARDS (najvyšší počet bodov zo všetkých hodnotených exponátov)
· Najlepšia materiálová a technická inovácia POPAI AWARDS (najvyšší počet bodov v hodnotiacich kritériách Originalita a inovatívnosť / Technické riešenie / Kvalita výrobného spracovania)
· Cena za kreativitu POPAI AWARDS (najvyšší počet bodov v hodnotiacich kritériách Estetická úroveň a design / Originalita a inovatívnosť
· Víťaz kategórie potraviny
Display Sládkova limonáda
Zadávateľ projektu: Pivovary Staropramen
Prihlasovateľ: Authentica
Autor: Authentica design
Materiál: Mäkký masív, lepenka, dekoratívny klobúk
Použitie exponátu: Veľkoobchodná sieť
Charakteristika exponátu: Prianím klienta bolo vytvoriť stojan, ktorý bude v súlade s vystavovaným produktom a podporí predajnosť nealkoholického pivného špeciálu. Rovnako ako je unikátny a prírodou inšpirovaný produkt bez umelých farbív a konzervantov, tak aj stojan bol vyvíjaný v súlade s prírodou. Drevené debničky sú vhodne doplnené kartónovými doplnkami a slameným klobúkom, čo kupujúceho prenáša do dlhých teplých dní neskorého leta, prevoňaných obilím a ďaleko od ruchu veľkomiest. Stojan bol skompletovaný u výrobcu a umiestňovaný ako jeden celok. Vďaka podpore predaja v TV kampani a netradičnému poňatiu POP materiálov / drevený stojan, leták z tenkého dreveného papiera a ostatné POP materiály z materiálu FSC/, ktoré boli produktu ušité na mieru sa v priebehu 6 mesiacov po uvedení stojanu na trh zvýšil predaj o štvrtinu.
Ocenenie: Víťaz kategórie Nealko nápoje
Stojan Fernet Stock
Zadávateľ projektu: Stock Plzeň-Božkov
Prihlasovateľ: Dago
Autor: Dago team
Materiál: Lamino, plexi, PSH ai.
Použitie exponátu: Prémiové predajne, Letisko Václava Havla
Charakteristika exponátu: Pri vytváraní grafického návrhu permanentného stojanu Fernet Stock sme sa riadili prianím klienta – klásť dôraz na exkluzivitu (stojan je umiestnený v predajných priestoroch Letiska Václava Havla). Zároveň sme rešpektovali požiadavky na maxilmálne priestorové možnosti predajne, rozpočet a kombináciu vystavenia dvoch prémiových značiek Fernetu. Hlavnou požiadavkou nebolo vyrobiť stojan s čo najväčšou kapacitou, ale efektívne využiť oba motívy brandu, ktoré by upútali na predajni pozornosť konečného zákazníka. Snúbili sme tak jednoduché technické riešenie s dôrazom na detaily spracovania.
Ocenenie: Víťaz kategórie Alkoholické nápoje
Check out unit
Zadávateľ projektu: Philip Morris ČR
Prihlasovateľ: STORY DESIGN
Autor: STORY DESIGN tým
Materiál: kov+plast+presvetlené LED
Použitie exponátu: Nad pokladne v obchodných reťazcoch
Charakteristika exponátu: Ide o predajný stojan cigaretových značiek spoločnosti Philip Morris ČR.
Ocenenie: Víťaz kategórie Tabak
Lollipops Display Boudoir
Zadávateľ projektu: De Bruyere, Lollipops Make Up&Cosmetics, Francúzsko
Prihlasovateľ: Authentica
Autor: Authentica design + De Bruyère
Materiál: korpus MDF, barkety opálový akrylát s digitálnou tlačou 4/0, rezaná grafika
Použitie exponátu: Stojan bol vyrobený v náklade 5 ks a je inštalovaný v sieti parfumérií
Charakteristika exponátu: Tento Boudoir stojan slúži na prezentáciu francúzskej kozmetickej značky Lollipops. Stojan sám, rovnako ako celá značka, je veľmi špecifický a veľmi ženský. Svojim dizajnom a prevedením evokuje uvoľnenú a útulnú atmosféru ženského budoáru. Vďaka svojim hravým prvkom a vyváženosti farieb vzbudzuje zvedavosť a chuť si prípravky okamžite vyskúšať a kúpiť. A keď sa raz ocitnete v jeho blízkosti, navodí vo vás pocit, že stojíte v dámskej spálni pred veľkým zrkadlom. Malá zásuvka ponúka dostatočný priestor pre ďalšie potreby na testovanie, prípadne uloženie predajných prípravkov. Tento solitérny kus nábytku príjemne kontrastuje so svojim okolím a bude teda jednoznačne kraľovať nielen v dámskej spálni, ale výrobne upúta pozornosť v parfumériách a predajniach s luxusnou kozmetikou. Stojany pre brand Lollipops vyrábame opakovane a klient naše stojany zaraďuje na prémiové vystavenia po celej Európe vo VIP kozmetických predajniach.
Ocenenie: Víťaz kategórie Drogéria, kozmetika
LEGO® CHIMA™ podpora uvedenia noviniek na český trh
Zadávateľ projektu: LEGO Trading
Prihlasovateľ: LEGO Trading
Autor: LEGO Trading
Použitie exponátu: In-store podpora uvedenia nového radu LEGO® CHIMA™ na český trh.
Charakteristika exponátu: Virtual Pop Up show room je unikátnym kompaktným riešením pre výklady predajcov hračiek. Jeho hlavnou úlohou je prilákať pozornosť okoloidúcich a motivovať ich k návšteve obchodu. Ľadové kocky LEGO® majú za úlohu vytrhnúť návštevníkov predajne z rutiny nakupovania, ilúziu efektu rozpúšťajúce sa ľadové kocky, z ktorej tečie voda na podlahu. LEGO® portál unikátnym dizajnom priťahuje pozornosť okoloidúcich a nakupujúcich pri vstupe do predajne. Má teda motivovať k vstupu a ďalej má vstupujúcich upozorniť na novinku v portfóliu a pritiahnuť ich zvedavosť.
Ocenenie: Víťaz kategórie Produkty pre deti
Digitálny a mobilný marketingový nástroj MATRIX (B2B & B2C)
Zadávateľ projektu: L‘Oréal - MATRIX
Prihlasovateľ: monit
Autor: monit s.r.o. a L‘Oréal - MATRIX
Zadanie a ciele projektu: Špeciálny vyvinutý marketingový nástroj pre digitálnu komunikáciu postavený na základe Mobile-SYSTEMu je určený primárne na podporu kaderníkov a salónov tejto značky Matrix. Cieľom projektu bolo lepšie spolupracovať s kaderníkmi a ponúknuť ďalšie možnosti, ktoré konkurencia neponúka a to vrátane napríklad rezervačného systému pre každý salón, automatického rozosielania pozvánok a celkových správ Salónu. Tento nástoj predbieha dobu a svojich konkurentov a tým, že si ho nie je nutné inštalovať a aj napriek tomu môžete využívať všetky výhody bežných inštalovaných aplikácii vrátane off-line práce a pod. V jednom riešení zahŕňa B2B a B2C nástroje a dokáže v digitálnom prostredí analyzovať dáta z predajnej siete, vyhodnocovať úspešnosť kampaní z pohľadu zadávateľa i salónov/kaderníkov a hlavne veľmi významne zdokonaliť spoluprácu značky so samotnými salónmi/kaderníkmi a ich zákazníkmi v oblasti digitálnych technológií.
Popis realizácie projektu: Ak dostanete možnosť spolupracovať na tak zaujímavom projekte, je radosť nielen rešpektovať moderné trendy, ale posúvať hranice digi sveta bližšie k nom-IT zákazníkom. Preto sme vytvorili na jednej strane veľmi intuitívne prostredie – multiplatformovú, pracujúcu v online i offline režime, bez inštalácie a technických znalostí zákazníkov a ide o komplexný marketingový nástroj využívajúci digi komunikáciu naozaj naplno, vrátane prepojení do mobilného marketingu (zaznamenávanie návštevnosti a pohybu zákazníkov v systéme či salóne, aktívna SMS podpora, perzonifikované newslettery, poukazy a pod.) Veľkou prednosťou riešenia je tiež centrálne riadenie, ktoré umožňuje zmeny v systéme realizovať online a hlavne bez nutnosti aktualizácií aplikácie u zákazníkov.
Ocenenie: Víťaz kategórie Digital
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm