Martin Mňahončák
StoryEditor

UniCredit Bank uvádza nový produkt. Pozrite si kampaň

16.04.2014, 14:15
Banka sa tak rozhodla na základe výskumu – pozrite si, čo vedie klientov ku zmene banky.

V uplynulých mesiacoch UniCredit Bank analyzovala názory a požadavky klientov a za týmto účelom zrealizovala sériu výskumov. Na ich základe pripravila komplexné riešenie. Z výskumu vyšlo, že kľúčovým faktorom, ktorý môže viesť klientov k zmene banky je:

  • zrozumiteľné nastavenie poplatkov za bankové služby
  • komfortný prístup k bankovým službám kdekoľvek a kedykoľvek
  • administratívna podpora pri presune do novej banky

 

Z výskumu tiež vyplynulo, že:

  • Slováci i Česi sa i naďalej nemienia vzdať hotovostných platieb. V peňaženke so sebou nosia okolo 20 Eur, či 500 korún
  • kým klienti slovenských bánk vyberajú hotovosť z bankomatov približne dvakrát mesačne, Česi jedenkrát do mesiaca. Pokiaľ by za výbery hotovosti nemuseli platiť, počet výberov by sa zdvojnásobil.
  • klienti nemajú príliš veľkú trpezlivosťs hľadaním bankomatu. Až tri štvrtiny Slovákov a dve tretiny Čechov sú ochotných hľadať bankomat maximálne do desiatich minút. 

 

Banka na základe výsledkov výskumu prichádza s novým produktom – U kontom. „Nový účet je len začiatok. Je to základný kameň služieb pre retailovú klientelu,“ zdôrazňuje Paolo Iannone, podpredseda predstavenstva a obchodný riaditeľ banky.

Prečítajte si, ktorá agentúra robí kampane pre UniCredit Bank, a pozrite si, ako komunikujú U konto:

 

https://www.youtube.com/watch?v=HUCT-1uDwfo&list=UUtUyi8sLqBXDFJ8zzssVUdg

https://www.youtube.com/watch?v=aq357W3tA1E&list=UUtUyi8sLqBXDFJ8zzssVUdg

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 20:56