V uplynulých mesiacoch UniCredit Bank analyzovala názory a požadavky klientov a za týmto účelom zrealizovala sériu výskumov. Na ich základe pripravila komplexné riešenie. Z výskumu vyšlo, že kľúčovým faktorom, ktorý môže viesť klientov k zmene banky je:
- zrozumiteľné nastavenie poplatkov za bankové služby
- komfortný prístup k bankovým službám kdekoľvek a kedykoľvek
- administratívna podpora pri presune do novej banky
Z výskumu tiež vyplynulo, že:
- Slováci i Česi sa i naďalej nemienia vzdať hotovostných platieb. V peňaženke so sebou nosia okolo 20 Eur, či 500 korún
- kým klienti slovenských bánk vyberajú hotovosť z bankomatov približne dvakrát mesačne, Česi jedenkrát do mesiaca. Pokiaľ by za výbery hotovosti nemuseli platiť, počet výberov by sa zdvojnásobil.
- klienti nemajú príliš veľkú trpezlivosťs hľadaním bankomatu. Až tri štvrtiny Slovákov a dve tretiny Čechov sú ochotných hľadať bankomat maximálne do desiatich minút.
Banka na základe výsledkov výskumu prichádza s novým produktom – U kontom. „Nový účet je len začiatok. Je to základný kameň služieb pre retailovú klientelu,“ zdôrazňuje Paolo Iannone, podpredseda predstavenstva a obchodný riaditeľ banky.
Prečítajte si, ktorá agentúra robí kampane pre UniCredit Bank, a pozrite si, ako komunikujú U konto:
https://www.youtube.com/watch?v=HUCT-1uDwfo&list=UUtUyi8sLqBXDFJ8zzssVUdg
https://www.youtube.com/watch?v=aq357W3tA1E&list=UUtUyi8sLqBXDFJ8zzssVUdg