Poisťovňa Union zmenila svoju marketingovú stratégiu. Uviedla na Slovensku novú kampaň, v ktorej komunikuje ob svoje poisťovne, komerčnú i zdravotnú, spolu. Keďže ľudia na Slovensku príliš nevnímajú rozdiely medzi poisťovňami, úlohou novej kampane pre Union poisťovňu a Union zdravotnú poisťovňu bolo odprezentovať jedinečnosť oboch značiek v rámci spoločného konceptu. Ten komunikuje jednu z kľúčových hodnôt Unionu - porozumenie toho, čo ľudia v súvislosti s poistením očakávajú a potrebujú. Cieľom bolo zvýšiť povedomie o značke a upozorniť na to, že zo spojenia komerčnej a zdravotnej poisťovne môžu čerpať atraktívne výhody.
"Obe Union poisťovne chcú mať maximálne spokojných klientov. A spokojný klient je taký, ktorý vie, že jeho poisťovňa rozumie jeho potrebám, očakávaniam a životnému štýlu. Preto sme v novom komunikačnom koncepte zvolili výrazné posolstvo: Len s tými, ktorí vám rozumejú, si život užijete naplno. Naplnenie tohto sloganu v praxi prostredníctvom kvality našich služieb a produktov je pre nás zaväzujúci", vyjadril sa k novej kampani Marek Kopča, riaditeľ marketingu a digitálneho predaja Union poisťovne & Union zdravotnej poisťovne.
Dôvodom, ktorý motivoval Union spojiť a komunikovať poisťovne spolu, bol, že vďaka nemu môžu mať ľudia zdravotné a komerčné poistenie pod jednou strechou a za výhodnejších podmienok. Obe poisťovne navyše vyznávajú rovnaké hodnoty, ku ktorým sa v spoločnej kampani hrdo hlásia.
Kampaň pochádza z dielne agentúry This is LOCCO. Motívom celej kampane je “porozumenie” a to, že poisťovňa sa vždy snažila prinášať ľuďom produkty a služby, z ktorých majú skutočný úžitok . Agentúra chcela v kampani dramatizovať práve to, aké skvelé je byť s tými, ktorí vám rozumejú. "Som veľmi rád, že k výbornému porozumeniu došlo pri tvorbe tejto kampane aj medzi nami a našou agentúrou. Nová kampaň je vizuálne a emocionálne príjemná, s jemným a nevtieravým humorom, založeným na porozumení medzi ľuďmi rôzneho veku či pohlavia. Presne odzrkadľuje hodnoty a pozicioning oboch našich poisťovní,” doplnil Marek Kopča. Kampaň odštartovala v polovici mája imidžovými spotmi, po ktorých bude nasledovať produktovo ladená komunikácia.
Vizitka kampane:
- Agentúra: THIS IS LOCCO
- Creative Leader: Juraj Kováč
- Art director: Daniel Žák
- Strategy: The Parents
- Copywriter: Lucia Pazičová, Daniel Vachuna
- Account Manager: Rasťo Bahurinský, Eva Fúriková
- Réžia: Paulína Mačáková
- Produkcia: Hitchhiker Films
Zdroj: rm