Ústredným prvkom novej kampane z dielne DDB Hamburg je písmeno T predstavujúce most medzi jednotlivými krajinami. „Našou kampaňou chceme zvýšiť povedomie o skutočnosti, že práve Deutsche Telekom a jeho najmodernejšie technológie spájajú ľudí a jednotlivé trhy Európy," povedal Hans-Christian Schwingen, šéf stratégie značky a marketingovej komunikácie Deutsche Telekomu. Jednotlivé krajiny symbolizujú známe architektonické pamiatky – v kampani je možné vidieť napríklad Pražský hrad, Námestie hrdinov v Budapešti, Brandenburskú bránu v Berlíne či Pulskú arénu v Chorvátsku. Podľa informácií Martina Vidana, hovorcu pre korporátne záležitosti Slovak Telekom TV spot kampane je po vizuálnej stránke identický pre všetky krajiny, printová časť kampane sa v jednotlivých krajinách líši. Konkrétne ťažisko vizuálu - most - mení svoje podoby. V slovenskej verzii dominuje Most SNP, Vysoké Tatry a Bratislavský hrad. „Národné kampane prinášajú aj konkrétne produktové posolstvo - v prípade Slovak Telekomu je to možnosť volať s paušálmi Happy v zahraničí bez starostí o vysokú faktúru. Paušály Happy totiž obsahujú voľné minúty aj pre prijaté volania v zahraničí,“ približuje Martin Vidan.
Kampaň začala v máji v Macedónsku, Nemecku a Čiernej Hore. V lete nasledujú Slovensko, Poľsko, Česká republika, Chorvátsko, Maďarsko, Rakúsko, Rumunsko, Albánsko a Holandsko.
Hlavným cieľom kampane je podpora stratégie skupiny Deutsche Telekom, ktorej ambíciou je v najbližších rokoch stať sa jednotkou na telekomunikačnom trhu. „Do roku 2018 sa chceme stať lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb v Európe. Preto výrazne investujeme do moderných sieťových technológií a cezhraničnej infraštruktúry," povedala Claudia Nemat, členka predstavenstva Deutsche Telekomu zodpovedná za Európu a technológie. Deutsche Telekom plánuje v najbližších troch rokoch investovať viac ako 6 miliárd eur do rozšírenia a skvalitnenia svojich európskych sietí. V spolupráci s jednotlivými národnými operátormi chce vybudovať integrovaný paneurópsky produkčný model, ktorého hlavnou výhodou má byť výrazné skrátenie času potrebného na uvedenie nových produktov na trh, zrýchlenie inovácií a spoločné produktové portfólio prispôsobené lokálnym požiadavkám a špecifikám konkrétneho trhu.
Print Telekom ČR
Print Telekom Maďarsko
Print Telekom Chorvátsko
Print Telekom Poľsko
Print Telekom Macedónsko
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm