StoryEditor

VÚB banka chce zaujať mladých. V novej kampani nasadzuje Cuky a Luky

07.04.2016, 14:19
V online kampani „Byť mladým? To sa oplaaa.“ Cuky a Luky zistia, že chcú účet zadarmo, len ten vek nesedí. Pozrite si prvé video.

Cuky Luky je kreatívny koncept, ktorý VÚB banka použije na novú kampaň pre mladých, konkrétne účty pre mladých. Kampaň bude prebiehať len v online, primárne na sociálnych sieťach. Komunikácia nadviaže aj na pripravovaný film, ktorý bol nedávno ohlásený. A prečo práve Cuky Luky? Pre Stratégie tento kreatívny koncept zdôvodňuje Peter Stopiak, vedúci oddelenia Marketing a elektronické médiá VÚB banky. V momente zadania kampane na nové účty pre mladých sme rozmýšľali nad vhodným konceptom, pomocou ktorého by sme dokázali mladých zaujať. Mali sme na stole ponuku na spoluprácu na filme Cuky Luky, ktorý pripravuje Dano Dangl a po diskusii s Danom nám bolo jasné, že nájdeme kreatívny prienik nielen pre značku v spojení s filmom, ale aj pre produkt. Ďalším momentom bolo prepojenie postáv do kreatívnej idey, a to je príbeh ako Cuky a Luky zistia, že by chceli zadarmo účet, len ten vek nesedí. A tento príbeh budeme rozohrávať v kampani v sérii niekoľkých videí, spolu s ďalšími výstupmi a aktivitami spojenými s filmom. Tie budeme postupne zverejňovať.“

Kampaň je rozdelená na niekoľko fáz. Z produktového pohľadu je, podľa slov Petra Stopiaka, rozdelená na akvizíciu, následne na aktiváciu. Z komunikačného pohľadu ide najmä o budovanie znalosti o nových účtoch a získavanie kontaktov pre ďalšiu komunikáciu.

 

Vizitka kampane Nové účty pre mladých:

Názov kampane: Byť mladým? To sa oplaaa.

Timing kampane: 4.4.2016 – 30.11.2016

Reklamná agentúra: Elite Solutions

Produkčná agentúra: Noemo

Kreatívny koncept: Manuel Campagnoli, Vojto Kósa / Elite Solutions

Strategický koncept: Peter Šurín / Elite Solutions, Lukáš Kyzúr / VÚB banka

Scénár videí: Petra Polnišová a Zuzana Šebová

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:54