StoryEditor

Vybudujte si brand bez hraníc

23.03.2015, 11:00
Ako preraziť so svojou značku aj za hranicami? Na LOTE, jednej z najväčších konferencií na Slovensku zameranej na marketing a médiá, sa budú odborníci venovať aj takejto zaujímavej téme.

Viete že:

  • Len 42 % firiem prežije na Slovensku po 3 rokoch od vzniku?
  • Na úspechu má nápad len 10 % podiel, zvyšných 90 % má na svedomí realizácia?
  • Až dve tretiny slovenských firiem má ambíciu vstúpiť na zahraničný trh a podarilo sa to len pätine podnikateľov?
  • Slovenskí podnikatelia najviac expandujú na český trh?
  • Najväčšou prekážkou vstupu na zahraničné trhy sú vysoká konkurencia, získanie dôveryhodnosti zákazníka a vyhľadanie obchodného partnera?

O to, ako vybudovať značku úspešnú aj v zahraničí a tiež o tom, ako sa robí svetové PR zo Slovenska prídu na konferenciu Stratégií – Living on the Edge diskutovať:

Jiří Svoboda, Client service Manager Slovakia, MillwardBrown

 


Juraj Vaculík, Co-Founder, CEO AeroMobil, founder reklamnej agentúry MADE BY VACULIK

 

Štefan Vadocz, head of PR AeroMobil, managing partner Neopublic Porter Novelli

 

Richard Voda, CEO & Co-Founder Vezma, ktorý sa už niekoľko rokov venuje rozbiehaniu startupov. Na konferencii porozpráva o tom, ako sa jeho aplikácia Vezma dostala na americký trh.
 

Všetkých prívržencov marketingu a médií radi privítame 26. marca 2015 na konferencii Living on the Edge v bratislavskom hoteli Carlton. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:32