Viete že:
- Len 42 % firiem prežije na Slovensku po 3 rokoch od vzniku?
- Na úspechu má nápad len 10 % podiel, zvyšných 90 % má na svedomí realizácia?
- Až dve tretiny slovenských firiem má ambíciu vstúpiť na zahraničný trh a podarilo sa to len pätine podnikateľov?
- Slovenskí podnikatelia najviac expandujú na český trh?
- Najväčšou prekážkou vstupu na zahraničné trhy sú vysoká konkurencia, získanie dôveryhodnosti zákazníka a vyhľadanie obchodného partnera?
O to, ako vybudovať značku úspešnú aj v zahraničí a tiež o tom, ako sa robí svetové PR zo Slovenska prídu na konferenciu Stratégií – Living on the Edge diskutovať:
Jiří Svoboda, Client service Manager Slovakia, MillwardBrown
Juraj Vaculík, Co-Founder, CEO AeroMobil, founder reklamnej agentúry MADE BY VACULIK
Štefan Vadocz, head of PR AeroMobil, managing partner Neopublic Porter Novelli
Richard Voda, CEO & Co-Founder Vezma, ktorý sa už niekoľko rokov venuje rozbiehaniu startupov. Na konferencii porozpráva o tom, ako sa jeho aplikácia Vezma dostala na americký trh.
Všetkých prívržencov marketingu a médií radi privítame 26. marca 2015 na konferencii Living on the Edge v bratislavskom hoteli Carlton. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: redakcia