StoryEditor

Zlatý klinec: Víťazné kampane pohľadom bežných spotrebiteľov

22.06.2016, 13:09
Pozrite si video, v ktorom nejde o náročné analýzy. Len o postrehy bežných ľudí. Niektoré sú naozaj milé a aj trefné.

Pozrite si  video, ktoré vám niekoľko dní po vyhlásení výsledkov Zlatého klinca pripomenie reklamu ocenenú v kategórii Film: Fofola, Zlatý Bažant 73, Ľudove vozidlo, Ak neprídete, skončíme v reklame, Povedz mi to do očí, Podeľte sa aj vy o úsmev. Avšak tentoraz ich nehodnotí odborná porota, ale bežní spotrebitelia. Nehľadajte v ňom analýzy insiderov ani postrehy autorít z branže. Bežní ľudia hovoria bez obalu a "na prvú" ako to vidia oni. Nejde o žiadny reprezentatívny prieskum, aj keď video pripomína atmosféru typických focusových skupín. Prečo tento projekt vznikol?

"Sme zvedaví, preto sa pýtame", hovoria jeho tvorcovia. "Pýtame sa bežných ľudí, čo si myslia o veciach, ktoré ich obklopujú, ktorým často nerozumejú, ale musia uprostred nich žiť. Chceme, aby na rovinu povedali ako to vidia. Na prvú. Je to poučné aj zábavné. Nemáme ambíciu hodnotiť, kto má a kto nemá pravdu. Chceme, aby si ľudia zvykali zdravo polemizovať a vymieňať si názory."

Za projektom stoja kreatívna agentúra D&A, produkčná agentúra BeOnMind a prieskumná agentúra 2muse.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:38