Vyše 60 hodín týždenne, čiže viac než dva dni zo siedmich, venujú ľudia sledovaniu obsahu prostredníctvom rôznych médií. To je výsledok, ktorý zistila agentúra Nielsen Media Research.
Jednotkou ostáva tradičné televízne vysielani, ktorému ľudia venujú viac než 35 hodín týždenne. Pre porovnanie, len 1,5 hodiny týždenne trávia sledovaním videa na internete. Silné ostáva aj rádio - skončilo druhé, ľudia mu venujú 14 hodín týždenne. "Rádio si udržiava stabilnú pozíciu v každodenných životoch ľudí. Cez týždeň si ho pustí vyše 90 % Američanov," tvrdí agentúra.
Výsledky Nielsen Media Research sú z trhu v USA. Hodnoty sú týždenným priemerom za celý rok 2012.
Mediálna spotreba týždenne:
35,1 hodín sledovania tradičnej televízie
14,0 hodín počúvania AM/FM rádia
5,1 hodín používania internetu na počítači
1,5 hodiny sledovania videí na internete
1,5 hodiny herných konzol
1,3 hodiny videí cez mobil
1,3 hodiny DVD/Blu-Ray
Zdroj: Ivan Krasko