StoryEditor

Mediálne.sk skončilo posledné, Stratégie vyhrali s náskokom (návštevnosť)

02.03.2015, 16:07
Február priniesol ďalší zaujímavý vývoj webov o médiách, marketingu a reklame. Prinášame výsledky návštevnosti.

Minulý mesiac priniesol ďalší zaujímavý vývoj webov o médiách, marketingu a reklame.

Stratégie po rekordnom januári naďalej pokračovali dobre: vo februári dosiahli návštevnosť 132 106 RU podľa AIMmonitora. Znamená to druhý najlepší výsledok v histórii Stratégií a víťazstvo medzi B2B a B2C webmi so značným odstupom (vyše 44 tisíc pred druhým webom).

Mediálne.sk malo návštevnosť 84 701 RU, čo je preňho podpriemer: oproti februáru 2014 kleslo o 5,2 %, pri porovaní s priemerom za celý predošlý rok je jeho pokles 7 %. Pritom oba ostatné weby - Stratégie aj O médiách - medziročne rastú.

Niekdajší líder návštevnosti skončil vo februári posledný, pred Mediálne.sk sa totiž dostal aj web O médiách. Ten mal vo februári 87 691 RU. V tomto roku bol scenár zatiaľ vždy rovnaký: v januári aj vo februári vyhrali Stratégie, druhé bolo O médiách a Mediálne.sk sa prepadlo na tretie miesto.

Február priniesol niekoľko zaujímavých tém. Stratégié.sk ako prvé zo všetkých médií informovali, že na Slovensko príde Netflix. Téma sa dočkala rozsiahlej medializácie, presné výsledky prináša analýza medan.sk. Zaujímavosťou je, že O médiách o potvrdení príchodu Netflixu na Slovensko vôbec neinformovalo.

Stratégie sú naďalej najlepším zdrojom informácií aj pre B2B cieľovku: o tom, že slovenské reklamy bodovali na súťaži Zlatá pecka, sme informovali ako jediní z týchto troch webov.

 

Vývoj webov Stratégie, Mediálne.sk a O médiách

 

Ako sme informovali na blogu, "ľady" medzi Stratégiami, Mediálne.sk a O médiách sa dlhodobo, postupne hýbali. No zlomový je posledný polrok. Zďaleka to nie je o tom, že niekto prinesie jednu-dve silné témy za mesiach a náhodne predbehne Mediálne.sk, ale potvrdzuje sa jasný trend. Za posledný polrok vyhrali Stratégie 17 týždňov, kým Mediálne.sk iba sedem. O médiách bolo prvé dvakrát.

Viac informácií o dlhodobom vývoji návštevnosti mediálnych webov, dôvodoch poklesu a perspektívach nájdete na blogu Kam smerujú Stratégie, Mediálne.sk, O médiách. A prečo niekto klesá.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:37