Na webe Stratégií mala minulý týždeň najvyššiu čítanosť správa o tom, ako sa Slovensko dostalo do amerického seriálu Teória veľkého tresku (The Big Bang Theory). Darilo sa aj fastfoodovým témam.
Podľa AIMmonitora dosiahli Stratégie.sk návštevnosť 29 120 RU na PC platforme. Mediálne.sk malo 31 172 RU a O médiách 12 276 RU. Na mobiloch zaznamenali Stratégie 7 232 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 28. septembra do 4. októbra 2015)
1. Slovensko si užilo chvíľku slávy v Teórii veľkého tresku (video)
2. McDonald's zavádza slovenský burger - Maestro Oštiepok
3. McDonald's, KFC a spol.: Čo o nich odhalil prieskum spokojnosti
Čo sa týka celého mesiaca, za september mali Stratégie návštevnosť na počítačoch 87 785 RU. Mediálne.sk dosiahlo 103 259 RU a O médiách 48 462 RU. Na mobiloch zaznamenali Stratégie 22 756 RU. Top témy mesiaca boli:
1. Sajfa dostal vo Fun rádiu dištanc
2. Prasatá zasraté. Aj tie sú Fun rádio?
3. Slovensko si užilo chvíľku slávy v Teórii veľkého tresku (video)
Rekordy čítanosti dosiahol materský portál HNonline.sk, keď za september prekročil prvýkrát hranicu 14 miliónov zobrazení. HNonline.sk v septembri navštívilo 638-tisíc reálnych používateľov na desktopových zariadeniach a 218 používateľov cez mobilné zariadenia. Viac informácií.
Zdroj: ik