Bolo to približne pred mesiacom, čo Živé.sk predstavilo novinku - samostatnú sekciu o startupoch startupy.zive.sk. Prečo sa tak stalo? Stratégie sa spýtali Ringier Axel Springer Slovakia.
Vydavateľstvo tvrdí, že je to hlavne kvôli dopytu po týchto témach a od samostatnej startupovej sekcie si sľubuje pridanú hodnotu pre čitateľov. Očakáva vplyv na návštevnosť: viac takéhoto obsahu sa podľa Ringier Axel Springer "prejaví v dosiahnutom počte zobrazených stránok či dobe strávenej na webe". Presné čísla z verejne dostupných dát AIMmonitora nemožno zistiť, keďže Živé.sk svoje čísla nerozbaľuje po sekciách. "Články na tieto témy sa čítajú veľmi dobre, čo sme si overili aj za posledný rok, keď sme ich sporadicky prinášali. Väčšie materiály vždy dosiahli čítanosť niekoľko desiatok tisíc unikátnych čitateľov," uvádza vydavateľ.
Do startupov investuje aj samotný generálny riaditeľ slovenského Ringier Axel Springeru Milan Dubec. Synergie so Živé.sk a jeho investorským potenciálom sa neplánujú.
Stratégie sa pýtali aj na možný potenciál startupovej rubriky u inzerentov, no nedostali sme odpoveď.
Technologický web Živé.sk patrí pod prevádzkovateľa Azet.sk. V apríli mal návštevnosť 359 456 RU a čítanosť 3 180 815 PV podľa AIMmonitora.
Zdroj: ik