Stratégie majú za sebou ďalší úspešný týždeň. Na počítačoch dosiahli podľa AIMmonitora návštevnosť 39 088 RU a opäť sa stali jednotkou medzi slovenskými B2B a B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu.
Pre porovnanie, Mediálne.sk malo 29 851 RU a O médiách 16 396 RU.
Na mobiloch napriek absencii mobilnej verzie získali Stratégie.sk návštevnosť 10 921 RU*.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 24. do 30. augusta 2015)
1. Web ukazuje Slovákov, ktorých teší smrť utečencov. S celými menami aj fotkami
2. Rytmus predbehol aj Bathory, má druhú najväčšiu slovenskú premiéru (návštevnosť kín)
3. Vzniká úplne nový Winnetou. Takto vyzerá (foto)
* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC
Zdroj: ik