HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Ako dopadol pondelkový súboj TV Markíza a TV JOJ?

TV Markíza bodovala s Hornou Dolnou a s Kredencom. Novinka televízie JOJ – ZOO bola tretím najsledovanejším programom.
Zdroj: 
A A A

Televízia JOJ svojej novinke, seriálu ZOO, vyhradila pri premiére dvojnásobný  čas a odvysielala za sebou hneď dve epizódy. Takto na poslednú chvíľu zmenila plánovaný program a zopakovala rovnakú taktiku ako minulý rok.  Celebritnú šou Sladký život presunula na ďalší deň, teda utorok. Televízia Markíza avizovaný program včera nemenila, po Hornej Dolnej nasledoval Kredenc.

Najsledovanejšou reláciou  sa včera stala Horná  Dolná.  Pozrelo si ju  747-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.   V cieľovej skupine 12–54 dosiahla rating 16,0 % a trhový podiel 40,3 %.  

Druhou najsledovanejšou reláciou pondelkového večera sa stal Kredenc, televízie Markízy. Ten si pozrelo  323 000 divákov v cieľovej skupine 12 – 54. Televízia Markíza tak dosiahla s 10,0 % rating a 30,4 % trhový podiel.

Treťou najsledovanejšou reláciou bola premiéra televízie JOJ - rodinný seriál ZOO. V cieľovej skupine 12–54 dosiahol jej prvý diel 9,1% sledovanosť. V cieľovej skupine 12 + sa stala druhým najsledovanejším programom celkovo bez hlavných spravodajských relácií.  Prvú epizódu novinky si nenechalo ujsť 599-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál tak dosiahol 12,8 % sledovanosť  a 26,0 % share. Pre zaujímavosť, minulý rok si prvú epizódu seriálu TV JOJ Divoké kone pozrelo 308-tisíc divákov vo veku 12-54 (rating 9,4 %), trhový podiel dosiahol hodnotu 22,6 %.

Po víkende, keď v sledovanosti hlavného spravodajstva dominovala televízia JOJ, sa lepšie čísla v sledovanosti vrátili do televízie Markíza. Tu si hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny pozrelo v cieľovej skupine 12+  683-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12–54 dosiahla televízia Markíza rating 9,8% a trhový podiel 27,9%. Pre porovnanie televízia JOJ dosiahla pri svojej hlavnej spravodajskej relácii Noviny TV JOJ v cieľovej skupine 12–54 trhový podiel – 24,4% a 8,7% sledovanosť.

Televízie v pondelok nasadili do podvečerného vysielania v access prime time aj kuchárske reality šou. Relácia Bez servítky s účastníkmi reality šou Farma bola  v cieľovej skupine 12- 54 sledovanejšia (rating 8,7%) v porovnaní s Jojkárskou Moja mama varí lepšie ako tvoja (rating 6,1%).