StoryEditor

Anténa hitrádio ladí v TV i online

09.10.2012, 15:23

Tento týždeň spustila stanica svoju launchovú kampaň.

Anténa hitrádio vysiela od 3. septembra tohto roku ako nástupca rádia Hey. Stanica sa pozicionuje ako rádio, ktoré hrá najväčšie slovenské a svetové hity, pričom má najväčší podiel slovenských hitov v éteri. Od pondelka spustila výraznú televíznu a online launchovú kampaň, za ktorou stojí reklamná agentúra 2CREATE.

 

„Anténa hitrádio hrá pre všetkých ľudí, ktorí si púšťajú rádio preto, aby ich dobre naladilo a túto emóciu sme preniesli aj do televíznych spotov. Hlavný message, ktorý si diváci majú odniesť zo spotov je dobrá nálada,“ vysvetľuje managing director 2CREATE Martin Porada.

 

Hlavným komunikačným kanálom kampane je televízia, kde sú striedavo nasadené 3 spoty. „Každý spot reprezentuje iné prostredie, kde ľudia zvyčajne počúvajú rádio a rôzni poslucháči v rámci našej cieľovej skupiny,“ hovorí PR manažérka rádia Ľuba Tomašiková. Úlohy „ladiča“ sa v spotoch zhostil Mário Kuly Kollár z Desmodu, ktorý v kostýme Elvisa prelaďuje ľuďom rádiá v aute, v kancelárii a vo vani.

 

TV komunikácia je doplnená o online kampaň. „Keďže je to komunikácia rádia, v online kampani sme nasadili tzv. rich media banners, ktoré vytvárajú content priamo na základe live vysielania rádia. Používateľ má priamo v banneri možnosť vidieť, akú skladbu rádio práve hrá a môže sa priamo prepnúť na stream rádia.“

 

Vizitka kampane:

Klient:                        Anténa hitrádio

Agentúra:                   2CREATE

Produkcia:                  HomeMedia Production

 

 

http://youtu.be/XYUmxE1dzvA

http://youtu.be/BuZcI7n5w9U

http://youtu.be/aG3nXDT-oI4

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 19:39