Zohan: Krycie meno kaderník
StoryEditor

Bol to týždeň výrazných televíznych posunov (top 5 sledovanosti)

23.07.2014, 12:59
Zabodovali filmy, Naj dedinka Slovenska, ale aj Tour de France. Pozrite si výsledky sledovanosti za minulý týždeň.

Po skončení majstrovstiev sveta vo futbale nastali výraznejšie televízne posuny. Minulý týždeň narástla Markíza, kým Jednotka klesla z futbalových nadpriemerov na svoje bežné hodnoty.

Markíza si polepšila na 22,1 % celodenne a 24,5 % v prime-time v cieľovej skupine 12-54. Oproti predošlému týždňu to znamená nárast o niekoľko bodov celodenne a 1,4-bodové zlepšenie v hlavnom vysielacom čase.

Na Markíze išiel najsledovanejší program týždňa, ktorým sa stali nedeľné Televízne noviny (289 tisíc divákov v 12-54, rating 8,9 %, share 38,2 %).

Markíza odvysielala aj najsledovanejšiu akvizíciu týždňa, pondelkovú komédiu s Adamom Sandlerom Zohan: Krycie meno kaderník (You Don't Mess with the Zohan). V reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 si ju pozrelo 275 tisíc divákov (rating 8,5 %, share 28,2 %). Do top 10 sa dostal aj stredajší film Markízy Zámena (The Switch, 245 tisíc, 7,5 %, 26,7 % v 12-54) s Jennifer Aniston a nedeľný Da Vinciho kód (The Da Vinci Code, 238 tisíc, 7,3 %, 25,2 %).

Doma dosiahla 4,1/3,6 % celodenne/v prime-time, Dajto 3,7/4,1 % a skupina CME mala dokopy 30,0/32,2 %. Takto sa jej darilo týždeň predtým.

Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Televízne noviny Nedeľa 20.07.2014 , 19:00 289 tisíc 8,9 % 38,2 %
2. Zohan: Krycie meno kaderník Pondelok 14.07.2014 , 20:28 275 tisíc 8,5 % 28,2 %
3. Zámena Streda 16.07.2014 , 20:29 245 tisíc 7,5 % 26,7 %
4. Športové noviny Pondelok 14.07.2014 , 19:59 239 tisíc 7,4 % 30,0 %
5. Da Vinciho kód Nedeľa 20.07.2014 , 20:29 238 tisíc 7,3 % 25,2 %

Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Fatmagül Pondelok 14.07.2014 , 21:28 67 tisíc 2,1 % 6,8 %
2. Fatmagül Utorok 15.07.2014 , 22:37 67 tisíc 2,1 % 11,2 %
3. Fatmagül Pondelok 14.07.2014 , 22:36 66 tisíc 2,0 % 11,1 %
4. Fatmagül Streda 16.07.2014 , 22:35 59 tisíc 1,8 % 10,3 %
5. Svadba naslepo Nedeľa 20.07.2014 , 21:46 59 tisíc 1,8 % 7,0 %

Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Veľké riziko Štvrtok 17.07.2014 , 20:15 78 tisíc 2,4 % 8,0 %
2. Prioritný cieľ Streda 16.07.2014 , 20:15 58 tisíc 1,8 % 6,3 %
3. Prúd času Piatok 18.07.2014 , 20:15 54 tisíc 1,7 % 6,4 %
4. NCIS: Los Angeles II. Sobota 19.07.2014 , 22:11 48 tisíc 1,5 % 6,0 %
5. Tornádo v New Yorku Pondelok 14.07.2014 , 20:16 47 tisíc 1,4 % 4,8 %

Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.

 

Skupina Joj mala dokopy s troma kanálmi okrem Senzi približne 22,7-percentný trhový podiel celodenne v 12-54. Joj získala 15,5 %, Plus 5,0 % a Wau 2,2 %. Skupina Joj nám zatiaľ nedodala tabuľky top programov, po ich získaní budeme správu aktualizovať.

 

Verejnoprávna RTVS už nevysielala silné futbalové zápasy, preto vo svojej cieľovej skupine 12+ podľa očakávania medzitýždenne klesla na 14,2 % celodenne a 14,3 % v prime-time v 12+. Jednotka mala 8,5/11,5 % a Dvojka 5,7/2,8 %. Dvojka si celodenne udržala sezónne nadpriemernú hodnotu, vďačí za to silnej Tour de France.

Na Jednotke dobre odštartoval letný projekt Naj dedinka Slovenska; prekonal 300-tisícovú sledovanosť v 12+ (rating 6,6 %, share 19,8 %).

Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)

MiestoTitulDátumRatingShare
1. Naj dedinka Slovenska Piatok 18.7.2014 , 20:20 6,6 % 19,8 %
2. Nikto nie je dokonalý Utorok 15.7.2014 , 20:20 6,1 % 17,1 %
3. Góly - body - sekundy Štvrtok 17.7.2014 , 19:52 5,9 % 16,8 %
4. Žena,ktorá sa vracia Štvrtok 17.7.2014 , 20:22 4,7 % 12,4 %
5. Vojvodkyňa Pondelok 14.7.2014 , 20:21 4,3 % 11,5 %

Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)

MiestoTitulDátumRatingShare
1. Tour de France Nedeľa 20.7.14 , 14:18 3,9 % 17,1 %
2. Tour de France Piatok 18.7.14 , 14:10 3,6 % 24,2 %
3. Tour de France Štvrtok 17.7.14 , 14:10 3,5 % 22,7 %
4. Tour de France Pondelok 14.7.14 , 14:10 3,3 % 21,1 %
5. Tour de France Sobota 19.7.14 , 13:15 3,1 % 22,0 %

 

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (29. týždeň, celodenne)

 Markíza22,1 %+ 2,7
 Joj15,5 %+ 0,5
 Plus5,0 %+ 0,5
 Doma4,1 %0
 Dajto3,7 %+ 0,4
 Wau2,2 %0
SenziN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (29. týždeň, celodenne)

 Jednotka8,5 %- 4,8
 Dvojka5,7 %- 0,1

Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 30. týždni:

  • pokračovanie letných štruktúr
  • záverečná fáza Tour de France (koniec 27. júla)

Viac informácií o sledovanosti za minulý týždeň:

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 04:52