Spoločnosť Ecopress uskutočnila zmeny vo vedení mesačníka Stratégie. Po vzájomnej dohode na poste šéfredaktora končí Daniel Köppl a od dnešného dňa (7. apríla 2014) je vedením redakcie poverená Miroslava Klempová.
„Ďakujem Danovi Köpplovi za doterajšiu spoluprácu a upevnenie pozície Stratégií ako jedného z najdôveryhodnejších B2B médií na Slovensku,“ povedal výkonný riaditeľ vydavateľstva Ecopress Vladimír Mužík. „Stratégie čakajú zaujímavé novinky a ďalšie posilňovanie printu a webu. Teší ma, že sa do toho pustíme v silnej zostave odborníkov z nášho vydavateľstva,“ dodal.
„Som rád, že som mohol stáť pri mnohých zmenách časopisu Stratégie a viesť tím, ktorý v časoch našej spolupráce urobil obrovský krok vpred. Verím, že Mirka Klempová v spolupráci s novým vedením dokáže posunúť Stratégie ďalej, aby aj v ďalších rokoch zostali jednoznačným lídrom trhu. Som vďačný za príležitosť, vďaka ktorej som spoznal veľa fantastických ľudí z brandže. Držím Stratégiám a celému trhu palce,“ uviedol Daniel Köppl.
Miroslava Klempová je v Stratégiách od roku 2011. Začínala ako editorka printovej rubriky Médiá a od septembra 2012 bola zástupkyňou šéfredaktora.
Daniel Köppl pôsobil v Stratégiách na poste šéfredaktora od roku 2011.
Do portfólia Stratégií patrí brandžový mesačník o marketingu, reklame a médiách a tiež web Stratégie.sk, ktorý vo februári dosiahol historicky najvyššiu návštevnosť 95 985 RU. Stratégie sú partnerom či spoluorganizátorom konferencií ako Living on the Edge, Mobilný marketing, Forum Media, Internet je sexy a súťaží a eventov Agentúra roka, Zlatý klinec, EFFIE Slovakia, PRokop, Hermés komunikátor roka, Epica Awards a iných.
Ecopress, a. s., vydáva denník Hospodárske noviny a odborné tituly Stratégie, Obchod, Zdravotnícke noviny, Sestra, Diabetik, Horeca magazine a ďalšie.
Zdroj: Ecopress, red