Po tom, čo začiatkom roka ohlásili spoločný predaj reklamy Fun rádio a Europa 2, prichádza k ďalšiemu spájaniu na slovenskom rádiotrhu. Reklamu spolu predáva už aj rádio Jemné a Rádio Anténa.
Spoločnosť Jemné melódie sa od júna stala exkluzívnym zástupcom Rádia Anténa v predaji reklamného priestoru.
Jemné malo za minulý rok 363 tisíc poslucháčov, respektíve 8,1-percentnú počúvanosť a patrilo mu 4. miesto na slovenskom rádiovom trhu. Rádio Anténa bolo desiate so 62 tisíc poslucháčmi (1,4 %). Vyplýva to z dát MML/TGI od Median SK, parameter "počúval včera".
Rádio Jemné okrem toho na leto načasovalo viacero ďalších noviniek: nové logo a kampaň, ktorá chce komunikovať, že rádio už nie je "ružové" a romantické. "Už od roku 2011 Rádio Jemné postupne mení svoju tvár a z ružového rádia sa stáva rádio, ktoré svojou pohodou chce príjemne naladiť každého poslucháča," uviedol v tlačovej správe generálny riaditeľ Tomáš Kapusta.
Svoju hudobnú knižnicu už údajne stanica nezapĺňa iba baladami, ale aj skladbami so stredným a vyšším tempom. "Ťažiskovou hudobnou érou sú stále 80-te a 90-te roky, ktoré sú pre poslucháčov z pohľadu hudby najatraktívnejšie."
Nové logo a komunikačný koncept rádia Jemné pripravilo štúdio Gunpowder. V polovici júla bude nasadený televízny spot, súčasťou kampane je aj print, outdoor a branding autobusov. Rádio bude komunikovať cez claim "Nalaďte si Rádio Jemné - príjemné rádio".
Nové logo Jemných
Explikácia - tvorca loga Jonáš Karásek: "Pri tvorbe sme vychádzali z pozicioningu rádia, profilu jeho poslucháčov, ako aj komunikačných cieľov. Logo je tak spojením moderného minimalizmu a jemného retro písma. Toto spojenie vyjadruje fúziu formátu moderného rádia a príjemnej hudby prevažne 80-tych a 90-tych rokov, ktorú poznáte, viaže sa vám k spomienkam a emóciám, a ktorá vo vás vyvoláva príjemné pocity."
Bigboard
Billboard
Zdroj: Ivan Krasko