Europa 2 je štvorkou medzi súkromný stanicami na Slovensku. Plánovala niekedy odísť zo slovenského trhu, prehodnocoval to jej majiteľ? "Nie. Prišli sme s tým, že ideme vytvárať dlhodobú investíciu. To je zámer, chceme zostať a rozvíjať sa," povedal v rozhovore pre Stratégie prezident mediálnej skupiny Lagardère Active pre Česko a Slovensko Michel Fleischmann.
"Ak sa stane, že na Slovensku skončíme, tak len preto, že príde ponuka, že nás niekto bude chcieť kúpiť za peniaze, za ktoré by nás normálne nikto nikdy nekúpil. Na Slovensku sú niektorí miliardári, čo to robia," dodal mierne odľahčeným tónom a na našu poznámku, že zrejme myslí filantropov, odvetil: "Neviem, či sú to filantropi (smiech). Ale nie, my sme nikdy neboli na predaj."
- Prečítajte si tiež Europa 2: Do roka chceme 400 tisíc poslucháčov a predbehnúť Jemné
Keď v roku 2009 na slovenský trh prišla skupina Lagardère, kúpila rádio Okay a zmenila ho na Europu 2, jej manažment tvrdil, že chcú byť trojkou na trhu. To sa im doteraz nepodarilo - ak si vezmene len komerčných hráčov, Europa 2 je štvrtá za Jemnými. "Nejako sa nám to nedarí, je to pomalé. To je realita a môžem povedať: áno, sme sklamaní, že nie sme trojka. Bol by som rád, keby sme boli. Máme na to a je to náš cieľ, zadanie," uviedol Fleischmann.
Budú si mladí aj o desať rokov zapínať klasické rádio? A čo šéfa Lagardère Active ČR sklamalo, keď obchádzal slovenské rádiá a ponúkal spoločný predaj reklamných časov? Prečítajte si veľký rozhovor s Michelom Fleischmannom.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko