Od nového roka bude reklamný priestor rádia Europa 2 predávať Radio Services.
O tom, že Fun rádio prehodnocuje spoluprácu na predaji reklamy s Europou 2, naznačil pre Stratégie v rozhovore už Patrik Ziman, šéf Fun rádia: "Od začiatku spolupráce bol náš cieľ iný, nielen čisto obchodná spolupráca. K tomu však nedošlo a momentálne sme v rokovaní, či spolupráca na tejto úrovni bude pokračovať." Dnes Radio Services oficiálne v tlačovej správe potvrdilo, že s účinnosťou od 1.1.2016 získava exkluzívne zastúpenie na predaj reklamného priestoru rádia Europa 2. Stanica hudobne zameraná na súčasné hity, sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času tiež zastrešované spoločnosťou Radio Services.
„Som si istý, že táto spolupráca je veľkou príležitosťou pre obidvoch partnerov a môže priniesť významné zmeny na slovenskom rozhlasovom trhu. Verím, že rádio Europa 2, ktoré si za uplynulé 3 roky vydobylo zaujímavú pozíciu, bude hodnotným článkom produktového portfólia Radio Services a pomôže uspokojiť potreby a očakávania klientov a maximalizovať efektivitu ich reklamných investícií“, poznamenáva k ohlásenej spolupráci Miroslav Hrnko, predseda predstavenstva spoločnosti EUROPA 2, a.s.
Základnú cieľovú skupinu Europy 2 tvoria 19 – 29-roční poslucháči s presahom až do 39 rokov. Pre Radio Services je táto veková kategória zaujímavá, nakoľko pod jednou značkou osloví širšie spektrum poslucháčov.
„Veľmi sa teším na spoluprácu, ktorá nám prinesie veľké možnosti z pohľadu oslovenia nových klientov a navýši obchodné príležitosti pre tých jestvujúcich,“ vysvetľuje obchodný riaditeľ Radio Services, Denis Roman. „Radio Services sa týmto spojením stáva subjektom, ktorý dá oveľa viac príležitostí zadávateľom ako rozhlasové stanice jednotlivo. Zaradením EUROPA 2 do nášho obchodného portfólia ponúkneme našim zadávateľom širokospektrálnu cieľovú skupinu, ktorou budú schopní zasiahnuť všetkých svojich klientov.“
Rádio Jemné sa orientuje primárne na ženy medzi 25 až 35 rokom života, Rádio Anténa Rock cieli najmä na rovnako starých mužov a Rádio Vlna so svojim zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku. Spoločnosť okrem toho zastupuje aj detskú internetovú stanicu Žofka. S Európu 2 bude jeho pokrytie cieľových skupín kompletné.
Europa 2 je aktuálne piatym najpočúvanejším rádiom na Slovensku (podľa MML). Jeho vlastníkom je nadnárodná spoločnosť Lagardère.
Zdroj: Pš