StoryEditor

Flema Media Awards pozná všetkých prihlásených

03.08.2015, 13:54
Slovensko bude reprezentovať deväť prihlásených agentúr a celkom osemnásť prác.

V tohtoročnom desiatom ročníku Flema Media Award bude porota rozhodovať o 42 prácach, ktoré do súťaže poslalo celkom 19 agentúr. Pričom 10 ich je z Česka, 9 zo Slovenska. Zo slovenských agentúr najviac prihlášok poslali agentúry Starmedia Co. - 6, Mindshare Slovakia a MADE BY VACULIK - každá 3. Po jednej prihláške poslali agentúry: Carat Slovakia, OMD Slovakia, PHD SK, Unimedia, Universal McCann a Vizeum Slovakia.

Z pohľadu jednotlivých kategórií, agentúry prihlásili najviac prác  do kategórie Najlepšie využitie OOH - 11, Najlepšia kampaň- 9 a Najlepšia malá kampaň - 8.

FLEMA Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Je to zároveň prvá súťaž, kotrá oceňuje ako prihlasovateľov, tak aj zadávateľov. "Veľmi dobrým znamením je zvyšujúci sa záujem zadávateľov, ale aj komunikačných agentúr. V tomto roku napríklad mediálne agentúry tvoria len polovicu prihlasovateľov", hovorí René Jež riaditeľ súťaže. V Česku do súťaže poslala prihlášky napríklad spoločnosť Lidl Česká republika, Kaufland Česká republika či Skanska Reality.

Do súťaže sa v tomto roku mohli prihlásiť práce, kotré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2014 - 30. júna 2015. Porota Odborná porota hlasuje vo dvoch kolách. V prvom kole viac ako 100 porotcov zo strany obstarávateľov, agentúr a ďalších odborníkov z komunikačnej oblasti nominuje kampane na shortlist. Shortlisty budú vyhlásené na Medzinárodnej konferencii Flema Media Conference v piatok 18. septembra 2015. V druhom kole užšom porota na svojom zasadnutí vyberie víťazov jednotlivých kategórií, ktorí budú slávnostne vyhlásený vo štvrtok 22. októbra 2015.
 
Pripomeňme si, ako uspeli naše agentúry v súťaži minulý rok. Najinovatívnejšou agentúrou sa minulý rok stala MEC Slovakia, druhá skončila digita.sk a tretia Starmedia Co.
 
 
Tu sú práce víťazných agentúr z minulého roka:
Projekt agentúry digita.sk "Infarktové čítanie" pre IBM uspel v kategórii Najlepšie využitie tlače a zároveň získal Grand Prix.
 
 
MEC Slovakia priniesla Telekomu ocenenie  v kategórii: Najlepšie využitie TV -  vďaka Superstar Social TV.
Najlepšou kampaňou sa minulý rok stala práca pre Coca-Colu od agentúry Starmedia Co..
 
 
 
 

 

Zdroj: pš

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:23