V tohtoročnom desiatom ročníku Flema Media Award bude porota rozhodovať o 42 prácach, ktoré do súťaže poslalo celkom 19 agentúr. Pričom 10 ich je z Česka, 9 zo Slovenska. Zo slovenských agentúr najviac prihlášok poslali agentúry Starmedia Co. - 6, Mindshare Slovakia a MADE BY VACULIK - každá 3. Po jednej prihláške poslali agentúry: Carat Slovakia, OMD Slovakia, PHD SK, Unimedia, Universal McCann a Vizeum Slovakia.
Z pohľadu jednotlivých kategórií, agentúry prihlásili najviac prác do kategórie Najlepšie využitie OOH - 11, Najlepšia kampaň- 9 a Najlepšia malá kampaň - 8.
FLEMA Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Je to zároveň prvá súťaž, kotrá oceňuje ako prihlasovateľov, tak aj zadávateľov. "Veľmi dobrým znamením je zvyšujúci sa záujem zadávateľov, ale aj komunikačných agentúr. V tomto roku napríklad mediálne agentúry tvoria len polovicu prihlasovateľov", hovorí René Jež riaditeľ súťaže. V Česku do súťaže poslala prihlášky napríklad spoločnosť Lidl Česká republika, Kaufland Česká republika či Skanska Reality.
Zdroj: pš