TV oko
StoryEditor

Fulmek: Online do piatich rokov zlikviduje stánkový predaj

22.03.2013, 06:45
Zlúčiť TV oko a TV svet, vrátiť magazíny na novinový papier a pripraviť sa na pokles inzercie. Také sú vyhliadky Petit Pressu.

Vyhliadky printu na Slovensku nie sú optimistické. "Prežijú len tie printy, ktoré si zachovajú predplatiteľskú základňu. Online do piatich rokov zlikviduje stánkový predaj," povedal pre Stratégie generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press Alexej Fulmek.

Fulmek očakáva, že bude pokračovať trend odlivu inzercie z printu o 10 až 20 % každoročne. To si napríklad v Petit Presse vyžiada podľa jeho slov "redukciu nákladov a ľudí".

Petit Press si na tento rok v printovom segmente naplánoval niekoľko zmien. Jednou z nich je redizajn Lišiaka či návrat magazínov ako Doma v záhrade na novinový papier. V pláne je však aj zúženie printového portfólia. Petit Press ide podľa Fulmeka obsahovo meniť TV oko, viac ho približovať TV Svetu a na konci roka oba tituly zlúčia.

Zdroj: mia, ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 20:12