Ceny sa nezmenia, kampane, aplikácie i párty budú - Rádio Expres totiž chce, aby s ním poslucháči prežili koniec sveta štýlovo.
Pýtali sme sa zástupcov slovenských rádií, aké novinky chystajú do novej sezóny v rámci ich obchodných i programových plánov. Dnes prinášame odpovede Rádia Expres.
Letná úprava cien len pre regióny
„V rámci našej obchodnej stratégie sme počas leta pristúpili len k miernej úprave v cenníkoch regionálneho vysielania,“ hovorí Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka rádia, a dodáva: „Cenníky už do konca roka meniť nebudeme, napriek tomu, že sme si predovšetkým v najzaujímavejšej CS 14-54 upevnili pozíciu lídra - v ukazovateli podiel na trhu nás od najbližšej konkurencie delí už viac ako 11 %. S týmito výsledkami sa určite pochválime aj v našej B2B komunikácii.“
Pre klientov pripravilo Rádio Expres do najnovšej sezóny ponuku viacerých súťaží, do ktorých môže klient vstúpiť nielen svojou značkou, ale aj cenou do súťaže, resp. celá súťaž sa môže týkať len aktivít klienta. Okrem toho Expres zatraktívnil niektoré sponzoringové ponuky pre svoje rubriky a pravidelné súťaže. „Naďalej platí aj zvýhodnená ponuka pre poslucháčmi najžiadanejšie dopravné spravodajstvo a správy o počasí,“ dopĺňa Lenka Čamborová.
Vysielacia štruktúra sa nemení
Rádio Expres uskutočnilo na začiatku uplynulej sezóny rozsiahle programové úpravy, ktoré sa týkali celej vysielacej štruktúry. „Tieto zmeny sa nám v uplynulej sezóne osvedčili, keďže sme zaznamenali za posledných 12 mesiacov veľmi pozitívne signály v rámci prieskumu počúvanosti, ktorý potvrdil našu absolútne dominantnú pozíciu na trhu komerčných rozhlasových staníc. Preto by sme radi v novej sezóne na tieto úspechy nadviazali a pokračovali tak v úspešnej vysielacej štruktúre nastavenej pred rokom,“ odpovedá Ivan Antala, programový riaditeľ Rádia Expres pre Stratégie na otázku ohľadom zmien v programe.
Bude image kampaň i párty
Podľa informácií od marketingového riaditeľa Tomáša Halmeša sa v septembri Rádio Expres pripomenie svojim poslucháčom druhou vlnou image-ovej kampane. Poslucháči sa tiež dočkajú aj odloženého spustenia novej streamovacej aplikácie pre smartfóny a tablety.
„Do konca roka plánujeme ešte tri Warm-up Expres Party ako prípravu na najlepšiu Afterparty po konci sveta, ktorá bude 22.12., hneď po poslednom dni podľa Mayského kalendára,“ avizuje Tomáš Halmeš. Na margo webových noviniek ešte dodáva: „Po kompletnej minuloročnej zmene nášho webu sa chceme zamerať aj na podporu jeho neustále rastúcej návštevnosti - pripravujeme nový obsah, ktorý by ho mal ešte zatraktívniť.“
Zdroj: Miroslava Klempová