StoryEditor

Kantar Media a Twitter uzavreli zmluvu na viac ako 5 rokov

15.04.2014, 13:43
Budú spolu skúmať efektívnosť reklamy, spotrebiteľské správanie, brand equity, spokojnosť zákazníkov a meranie médií.

Agentúra Kantar Media a sociálna sieť Twitter uzavreli zmluvu o globálnej spolupráci na obdobie viac ako 5 rokov. Spoločne vytvoreným programom „Data of Now“ sa záväzujú k spolupráci na nových výskumných projektoch v oblasti efektívnosti reklamy, spotrebiteľského správania, brand equity, spokojnosti zákazníkov a merania médií. Spoločnosti sa tiež dohodli, že poskytnú prepojenie dát oboch spoločností a urýchlia tak vývoj inovácií.

 

„Sme naozaj radi, že rozširujeme tento vzťah, a že našou vzájomnou spoluprácou dosiahneme úspechy v oblasti sociálnej televízie. Pomocou dát sociálnej siete Twitter sa prediktívny prieskum v reálnom čase stane realitou pre našich klientov zo všetkých sektorov," povedal Eric Salama, generálny riaditeľ skupiny Kantar.

 

„Twitter je jediná platforma, kde sa v reálnom čase verejne komunikuje na rôzne témy – aj o televíziách,“ povedal prevádzkový riaditeľ sociálnej siete Twitter Ali Rowghani a dodal: „Sme radi, že okrem merania médií rozšírime našu spoluprácu s Kantarom aj do ďalších oblastí, ktoré ovplyvňujú ich klienti. Tešíme sa na túto spoluprácu aj preto, že nám Kantar prinesie televízne štandardy a nástroje merania do viacerých regiónov v rámci celého sveta.“

 

V rovnakom čase oznámili Kantar a Twitter aj rozšírenie exkluzívnej spolupráce o poskytovaní hodnotenia a analýz sociálnej televízie. Platnosť tejto zmluvy o spolupráci sa z Veľkej Británie a Španielska postupne rozšíri aj do Škandinávie, Ruska, ako aj do niektorých častí Afriky a juhovýchodnej Ázie.

Kantar a Twitter oznámili spoluprácu v auguste 2013, aby spoločne vyvinuli škálu nástrojov na podporu plánovania a analýz pre britský televízny priemysel. Následne sa v októbri 2013 rozšírila táto spolupráca aj do Španielska.

 

Tieto nástroje budú prinášať sociálne televízne dáta siete Twitter spolu s odborným výskumom sledovanosti agentúry Kantar Media.  Televíznym spoločnostiam tak umožnia oceňovať televízne programy a seriály, efektívnejšie plánovať promovanie programov a pomáhať nákupcom a predajcom reklamného priestoru komplexnejšie integrovať sociálne dáta do televízie ako súčasti mediálneho mixu.

 

Súčasťou skupiny Kantar Media je aj sektor TAM (Television Audience Measurement) agentúry TNS Slovakia.

Zdroj: TNS Slovakia, Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:38