StoryEditor

Kantar Media kúpila špecialistu na sociálnu TV

24.04.2014, 16:30
Toto spojenie nadväzuje na partnerstvo medzi Kantarom a sociálnou sieťou Twitter.

Agentúra Kantar Media, svetový líder v oblasti merania sledovanosti, oznámila akvizíciu so spoločnosťou The Data Republic, špecialistom na sociálnu TV. Akvizícia stavia na aktivitách spoločnosti v oblasti merania sledovanosti a na skúsenostiach z viac ako 60 trhov.

Toto spojenie nadväzuje na partnerstvo medzi agentúrou Kantar Media a sociálnou sieťou Twitter. Nástroje na podporu plánovania a analýz pre televízny priemysel tak bude Kantar Media využívať nielen vo Veľkej Británii a Španielsku, ale rozšíria sa aj do Škandinávie, Ruska, ako aj do niektorých častí Afriky a juhovýchodnej Ázie.

 

Agentúra The Data Republic bola založená v roku 2011 v Barcelone.  Vyvinula vlastnú platformu a širokú škálu nástrojov na monitorovanie a analyzovanie dát v reálnom čase naprieč sociálnymi médiami. Klienti Kantar Media tak získajú prístup k službám The Data Republic s názvom „Tuitele“. Tento nástroj poskytuje analýzy o komunikácii na sociálnych sieťach počas sledovania televíznych programov a reklám, poskytuje prehľady pre mediálne plánovanie a prieskum sledovanosti.

Akvizícia úzko nadväzuje aj na nedávnu akvizíciu s agentúrou Fisheye Analytics, singapúrskou start-up spoločnosťou, ktorá sleduje komunikáciu na sociálnych sieťach. Obe akvizície podporujú schopnosť Kantar Media prepájať platené, vlastné a získané médiá.

 

„Úroveň komunikácie o televíznych programoch a reklamách na sociálnych sieťach stále rastie. Zatiaľ čo služby elektronického merania televízií zostávajú aj naďalej uznávanou menou pre meranie sledovanosti na celom svete, potreba lepšie pochopiť a posilniť sociálnu angažovanosť na tvorbe programov a reklame nebola nikdy väčšia. Spojenie agentúry The Data Republic s Kantar Media perfektne doplní našu ponuku služieb, prinesie všetky potrebné nástroje a zručnosti na dosiahnutie našej stratégie v oblasti sociálnych médií, a tiež skúsenosti, ktoré doplnia naše existujúce služby, ponuky klientom a skutočne holistický pohľad na správanie sa divákov," povedal Andy Brown, globálny riaditeľ Kantar Media.

 

„Sme radi, že sa pripojíme k sieti Kantar Media. Už dlho sme obdivovali jej globálne úspechy a skúsenosti v oblasti merania sledovanosti. Tešíme sa na ďalší rast a prehlbovanie našich vzájomných skúseností v oblasti prieskumu sledovanosti, ktoré budú prospešné  pre celý mediálny priemysel," povedal Carlos Sanchez, zakladateľ agentúry The Data Republic.

Zdroj: TNS Slovakia, Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 20:18