HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Markíza boduje s Hornou Dolnou. Podvečer jej budú zachraňovať Susedia

Kombinácia Hornej Dolnej a Farmy je stávka na istotu. To, čo však lídrovi dlhodobo nevychádza, je podvečerný slot. Markíza preto sťahuje šou Bez servítky.
Zdroj: 
A A A

Prvý marcový týždeň odštartovala Markíza ďalšou premiérou komediálneho seriálu Horná Dolná. A seriál nesklamal svoju domácu televíziu ani tentoraz. Markíze priniesol výborné ratingy - stal sa najsledovanejším programom tohto dňa v oboch cieľových skupinách.  Premiérová epizóda s názvom Srdcové záležitosti dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 16,2 % aj trhový podiel 41,7 %. Vychutnalo si ju celkovo 748-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Včerajší diel bol zároveň druhým najsledovanejším programom v tomto roku v rámci všetkých televízií u nás.

Druhým najsledovanejším programom sa včera stala reality šou Farma. Zostrih diania z prvého dňa na statku zaznamenal výborný rating 10,1 % a trhový podiel 34,2 % v cieľovej skupine 12-54. Markíza odštartovala siedmu sériu Farmy minulý piatok a v daný týždeň bola najsledovanejším programom v rámci všetkých televízií. Televízia JOJ v čase Hornej Dolnej a Farmy vysielala dve epizódy nového seriálu ZOO, ktoré nestačili na ratingy Markízy.

Čo s načatým večerom? Pozrite si Susedov

To, čo Markíze už dlhodobo nevychádza je podvečerný čas - access prime-time. Tu hrá prím televízia JOJ so svojou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Minulý rok v tomto čase zaradila komerčná jednotka seriál Kukučka, ktorý sa neujal podľa predstáv stanice. Pred Vianocami nasadila do vysielania kulinársku šou Majster pekár, ktorú stiahla po dvoch dňoch vysielania. Od začiatku tohto roka nasadila do podvečerného slotu televízia Markíza kulinársku šou Bez servítky. Kým prvé diely Bez servítky s účastníkmi Farmy ešte dokázali zabezpečiť televízii potrebné ratingy, posledné týždne sledovanosť relácie neustále klesala. A to vplývalo aj na sledovanosť Televíznych novín Markízy. Vo februári ich zopárkrát úspešne zdolala konkurencia. Dnes Markíza mení program a kulinársku šou nahrádza Susedmi. Uvidíme ako na divákov zaberie vtipný reprizovaný sitcom.

.