Televízia Markíza zároveň s odhalením jesennej štruktúry naznačila, ako sa bude vo vysielaní venovať dobročinnosti. Minulý rok túto úlohu čiastočne plnilo Modré z neba, v ktorom Vilo Rozboril plnil sny spravidla majúce sociálno-dobročinný rozmer.
Markíza chystá event Charity Day. "Diváci sa môžu tešiť na celú plejádu atraktívnych hereckých či moderátorských osobností, ktoré tiež priložia ruku k dielu a podporia dobrú vec," uvádza v prezentácii pre inzerentov.
Event odvysiela stanica v predvianočnom období. Stratégiám nechcela zatiaľ priblížiť podrobnosti, považuje to za predčasné.
Mimo obrazoviek Markíza avizuje, že jej Nadácia Markíza bude pokračovať v činnosti Činnosť obnovila koncom roka 2013, šéfom jej správnej rady je marketingový riaditeľ Markízy Michal Borec. Špecializuje sa na pomoc deťom.
Zdroj: Ivan Krasko