Výraznou grafickou premenou prešla dnes večer.
Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo dnes veče aj dlhodobo najsledovanejšie spravodajstvo trhového lídra.
"Nová staničná grafika TV Markíza podporuje orientáciu stanice na širokú cieľovú skupinu so zachovaním princípu rodinnej televízie a s cieľom splniť súčasné očakávania a nároky diváka," povedal kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.
Filozofiou tvorcov pri tvorbe nového vizuálu bolo zapracovať základné atribúty tak, aby zohľadňovali súčasné trendy a zároveň ich televízia aj sama určovala. "Práve preto je pre komunikáciu v novej staničnej grafike charakteristická komplexnosť informácií, prehľadnosť, dynamika, jednoduchosť, modernosť a originalita."
"Pre nový vizuál je typický posun vo farebnosti, avšak so zachovaním vysokej úrovne vizuálneho spracovania a klasickej elegancie, ktorá je pre Markízu od začiatku charakteristická," dodal Kettner.
Nová grafika spravodajských relácií zjednocuje vizuál spravodajských formátov a dáva im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu.
Súčasné zvučky a grafickú výbavu svojich spravodajských formátov využívala Markíza od roku 2008. Zámerom vizuálnej inovácie je ešte viac podporiť ich rastúcu kvalitu a sledovanosť.
Tvorivý tím:
Creative director: Roman Kettner
Senior Art Director: Jaroslav Jenča
Art Director, animator: Jozef Koháry
Animator: Braňo Pavlovič
Vizrt: Andrej Považan
Pozrite si video s ukážkou novej grafickej výbavy TV Markíza a jej spravodajských relácií:
http://youtu.be/a-PV5wXj8Q4
Zdroj: red