StoryEditor

Médiá sa musia správať zodpovedne

27.03.2015, 16:53
Médiá sa musia správať slobodne, ale zodpovedne. Aj to odznelo na konferencii Living on the edge, jednej z najzaujímavejších mediálnych konferencií.

Médiá sa musia správať slobodne, ale zodpovedne. Aj to odznelo na konferencii Living on the edge, jednej z najzaujímavejších mediálnych konferencií.

Tak ohodnotili účastníci mediálnu časť Living on the edge. Sprevádzala ňou Silvia Kušnírová z SKPR.

 

 

 

 

 

 

Juraj Máťuš, expert z Unimedie, vie odhadnúť vývoj reklamných výdavkov na tento rok. Preto mu patril úvod konferencie.

 

Kreatívnejší pohľad na mediamix budúcnosti odprezentoval Braňo Polák zo Starmedie.

 

Títo muži dnes riadia slovenské vydavateľstvá. Mikrofón v ruke drží šéf Petit pressu, Alexej Fulmek, vedľa neho sedí Lukáš Fila z vydavateľstva N press, potom novovymenovaný Milan Dubec z Ringier Axel Springer, Peter Mertus z News and Media Holding a Vladimír Mužík z Mafra Slovakia, a.s. Na konferencii LOTE diskutovali aj o nezávislosti médií spolu s Evou Hanákovou, šéfredaktorkou tabletového týždenníka Dotyk.

 

Pavel Krbec, šéf online skupiny MTG pre región strednej a východnej Európy a Petr Horák, riaditeľ sekcie nových projektov skupiny Nova sa venovali  téme ďalších príjmov televízií z webu.

 

Televízie sa zhodli, že budúcnosť je v pôvodnej tvorbe. Zľava: Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS, Silvia Majeská, programová riaditeľka TV Markíza, Marcel Grega, generálny riaditeľ TV JOJ a Martin Ilavský, generálny riaditeľ TA3.

 

Živá diskusia obchodných riaditeľov a zástupcu mediálnej agentúry aj o prípadnom zvýšení ceny reklamného spotu  v televíziách zaujala auditórium. Zľava: Florian Skala, riaditeľ Centra reklamy, sales director TV Markíza, Ján Havelka, Ceo GroupM, Martin Heržo, sales director TV JOJ a Martin Hauptvogel, riaditeľ Media RTVS.

 

Budúcnosť rádií vidia ich zástupcovia aj v konzumácii prostredníctvom smart zariadení. Na tému Budúcnosť rádií na Slovensku diskutovali: Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services, Patrik Ziman, generálny riaditeľ Fun radia, Miriam Kittler, obchodná riaditeľka Fun Media Group a Ivan Antala, riaditeľ najpočúvanejšieho rádia na Slovensku, rádia Expres spolu s moderátorkou Silviou Kušnírovou.

 

Čitatelia si budú musieť zvyknúť, že sa kvalitný obsah budú platiť. O trendoch v digitálnom obsahu diskutovali zľava: Michal Klíma, zakladateľ Tablet media, Tomáš Hanák, člen predstavenstva Mafra, a.s., zodpovedný za oblasti MAFRA DIGITAL, Tomáš Bella, zakladateľ Piana, šéf online redakcie Denník N, Marek Zámečník, vice director Mediaresearch Slovakia, Ladislav Kováč, šéf obsahu HNonline.sk s moderátorkou panelovej diskusie Silviou Kušnírovou.

 

Čo znamená RTB a ako sa líši od CPT, bolo obsahom prednášok Ondřeja Bartůnka z Adform a Petra Sasáka, digital directora z OMD.

 

Mediálnu časť konferencie uzavrela panelová diskusia o novele stavebného zákona a možnostiach, ktoré prináša. O boji s čiernymi plochami v outdoorovej reklame diskutovali János Gaál, riaditeľ spoločnosti Bigmedia, Ivan Peller, prezident AVR a spolumajiteľ spoločnosti Nubium a Dušan Pekár, starosta Ružinova. Na fotografii s moderátorkou Silviou Kušnírovou.

 

 

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 03:55