HNonline Dia.sk eRUN.sk HNreality HNlekáreň HNbenefit Ecopress HNClub + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Na webe Markízy sledujú ľudia najmä Búrlivé víno a Horúcu krv

Medzi najsledovanejšie na Voyo.sk patrí v súčasnosti lokálna tvorba: seriály a špeciály zo zákulisia.
Zdroj: 
Ivan Krasko
A A A

Búrlivé víno je aktuálne najsledovanejším seriálom slovenských televízií v cieľovej skupine 12-54. Presunu do večerného času, kde ho pozeráva viac divákov ako podvečer, však nezhoršil záujem oň na markizáckom webe. Patrí k toptitulom videoplatformy Voyo.sk.

"Medzi najsledovanejší obsah patrí v súčasnosti lokálna tvorba, ktorej základ tvorí práve Búrlivé víno, Horúca krv alebo od nich odvodené série zo zákulisia týchto seriálov," odpovedala Markíza na otázku Stratégií.

Televízia Markíza presunula Búrlivé víno v apríli z 18. hodiny na čas okolo 20:20. Tam získalo viac divákov, vytvorilo aj nové rekordy sledovanosti. Pozrite si prehľad sledovanosti po prvom týždni v grafoch.