StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Nešetrné zaobchádzanie so svišťom v reklame

18.05.2016, 15:58
Top témy na webe Stratégií za minulý týždeň.

Stratégie.sk dosiahli minulý týždeň návštevnosť 37 009 RU podľa AIMmonitora a skončili tesne za Mediálne.sk, ktoré malo 38 041 RU. Web O médiách skončil na tretej priečke s 11 548 RU.

 


Minulý týždeň mala na webe Stratégií najvyššiu čítanosť téma týrania kreslených svišťov v TV spote mobilného operátora, na ktoré sa sťažovala diváčka na Rade pre reklamu (RPR). Najčítanejšie články na webe Stratégie.sk od 9. do 15. mája 2016 boli tieto:

1. FunFón reaguje na sťažnosť diváčky vtipným videom so svišťami
2. Päť vecí, ktoré ste o Snapchate nevedeli
3. Takto by vyzeralo nové logo Slovenska, keby sa porota rozhodla inak
4. Šariš predaboval vlastné TV spoty. Tak, ako chceli východniari
5. Takto vyzerajú paródie na nápoj Kefírer

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 08:40