Minulý týždeň mala na webe Stratégií najvyššiu čítanosť informácia o novom zábavnom parku v Tatrách, ktorý ponúka netradičné putovanie po Slovensku.
Najčítanejšie články na webe Stratégie.sk od 16. do 22. mája 2016 boli tieto:
1. Otvorili Tricklandiu. Vychádza z umenia optických ilúzií
2. Metaxa prerobila kontajner na pártyhaus pre 10 hostí
3. Testujeme reklamy: Radler vo fľaši vyvolal silné emócie u žien aj mužov
4. Módne blogerky navrhli špeciálne outfity pre značku F&F
5. Orange končí so zvieratkami. Prichádza Flex a Max
Web Stratégií má za sebou slabší týždeň. Podľa AIMmonitora dosiahol návštevnosť 14 964 RU. Portál Mediálne.sk mal minulý týždeň návštevnosť 31 375 RU a web Omédiách.sk dosiahol 11 088 RU.
Zdroj: kh