Najčítanejšou správou na webe Stratégií bola minulý týždeň opäť správa o produkte, ktorý ešte neexistuje. Stratégie informovali prvýkrát o novom produkte - kefíre v obale, ktorý pripomína Hitlera - začiatkom mája v správe Navrhli obal nápoja. Pripomína Hitlera. Kampaň zmobilizovala internet v priebehu pár dní.
TOP 5 najčítanejších článkov na webe Stratégie.sk od 23. do 29. mája 2016:
1. Tvorcovia Kefírera: Najprv sme ľudí lákali na nereálny produkt. Dnes chcú, aby sme ho vyvážali do Nemecka
2. Zo značiek sa stávajú médiá. A nechcú, aby sme si to všimli
3. Prichádza Newsfilter, výber najdôležitejších správ dňa
4. Známy je hrubý príjem slovenských reklamných agentúr. Najvyšší má opäť Jandl
5. Najobávanejšiu postavu Hry o tróny stvárňuje Slovák, v poslednej časti odhalil svoju tvár
Web strategie.sk dosiahol uplynulý týždeň nívštevnosť 19 597 RU podľa AIMmonitora.
Zdroj: kh