V Stratégiách oslavujeme 20 rokov a pri tejto príležitosti prinášame to najzaujímavejšie z nášho archívu.
Pamätáte si, čo robila Monika Beňová predtým, než vstúpila do politiky? Stála na čele Rádia Koliba (neskôr premenovaného na Okey a ešte neskôr na Europa 2).
"Barikádnička Monika Beňová" - to bol obraz, ktorý v roku 1997 dostala ako dar k narodeninám od Fedora Flašíka, spolumajiteľa reklamnej agentúry Donar. Pokračovaním bola požiadavka zverejniť vizuál v Stratégiách. Konkurenčné rádiá, ktorých logá sa na vizuále objavili, to pochopili ako nadsadenie a s výnimkou Rádia Twist dali na jeho zverejnenie súhlas. Aj napriek tomu a zdôvodneniu Stratégií, že viac ako o kampaň išlo v prípade tohto jediného „inzerátu“ v brandžovom periodiku o nadsadenie, vtip a recesiu, Rada pre reklamu v tejto súvislosti odvolala predsedu jej Arbitrážnej komisie Pavla Hapáka, vtedajšieho editora Stratégií.
Inzerát "Barikádnička Monika Beňová"
Monika Beňová v roku 1997
Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži. V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. Prečítajte si o tom viac.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko