Barikádnička Monika Beňová
StoryEditor

Retro: Ako Monika Beňová rozdupala konkurentov a spôsobila rozruch

28.11.2014, 14:42
Barikádnička Monika Beňová mal byť vtipný darček k narodeninám, no Rada pre reklamu sa nesmiala.

V Stratégiách oslavujeme 20 rokov a pri tejto príležitosti prinášame to najzaujímavejšie z nášho archívu.

Pamätáte si, čo robila Monika Beňová predtým, než vstúpila do politiky? Stála na čele Rádia Koliba (neskôr premenovaného na Okey a ešte neskôr na Europa 2).

"Barikádnička Monika Beňová" - to bol obraz, ktorý v roku 1997 dostala ako dar k narodeninám od Fedora Flašíka, spolu­majiteľa reklamnej agen­túry Donar. Pokračovaním bola požiadavka zverej­niť vizuál v Stratégiách. Konkurenčné rádiá, kto­rých logá sa na vizuále objavili, to pochopili ako nadsadenie a s výnimkou Rádia Twist dali na jeho zverejnenie súhlas. Aj napriek tomu a zdôvodneniu Stratégií, že viac ako o kam­paň išlo v prípade tohto jediného „inzerátu“ v brandžovom periodiku o nadsadenie, vtip a recesiu, Rada pre reklamu v tejto súvislosti odvolala predsedu jej Arbitrážnej komisie Pavla Hapáka, vtedajšieho editora Stratégií.

 

Inzerát "Barikádnička Monika Beňová"

Monika Beňová v roku 1997

 

Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži. V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. Prečítajte si o tom viac.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

   
   

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:53