HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Skvelý rating Hornej Dolnej. Pomohol mu OTO?

Včerajší večer patril Markíze. Okrem Hornej Dolnej mali úspešný štart aj večerné spravodajské relácie a premiérové epizódy Farmy a Kredencu.
Zdroj: 
red
A A A

Premiérová epizóda Hornej Dolnej s názvom Rallye sa včera stala na obrazovkách televízie Markíza v cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého doterajšieho roka 2016.

 

Seriál pozbieral na OTOvi 2015 až štyri ceny. Zlatú sošku získal v kategórii Seriál roka, ďalšie zlaté sošky si odniesli aj hlavní predstavitelia seriálu. Herečka Zuzana Šebová, herec Daniel Heriban a Mchal Kubovčík, ktorý bol ocenený Cenou časopisu Život.

 

V tejto cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná rekordný rating 16,9 % aj trhový podiel 45,0 % v rámci aktuálnej tretej série. Tvrdý súboj Ďura Brmbalíka na rapidečke si nenechalo ujsť celkovo 797-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší tohtoročný počet v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

 

Výraznou jednotkou na trhu bola Markíza aj v čase vysielania nasledujúcej reality šou Farma, ktorá dosiahla rating 9,0 % a trhový podiel 33,1 % v cieľovej skupine 12-54. Večer uzavrela premiérová epizóda zábavnej šou Kredenc (rating 5,4 % / share 31,1 % v 12-54).

 

Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny mala sledovanosť 10,7 % a podiel 32,5 % v 12-54.

 

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla včera v cieľovej skupine 12-54 tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,4 %, v prime-time 19:00 – 23:00 dokoca rekordný podiel 42,0 % od začiatku roka 2016.