Markíza vrátila do vysielania Chart Show. Po tom, čo si ju vyskúšala raz minulú jeseň a potom ešte raz ako silvestrovský špeciál, teraz začína vysielať reláciu pravidelne.
Návrat Chart Show prinieslo Markíze sledovanosť nad aktuálnymi staničnými priemermi. Včera si ju pozrelo 526 tisíc divákov (12+), z toho 336 tisíc v cieľovke 12-54. Share u mladých bol 29,8 %.
Sledovanosť Chart Show - streda 4. marca 2015, 20:33-22:39, Markíza
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 526 tisíc | 11,3 % | 26,7 % |
12-54 | 336 tisíc | 10,3 % | 29,8 % |
12-34 | 149 tisíc | 8,6 % | 33,2 % |
35-54 | 187 tisíc | 12,2 % | 27,6 % |
muži 12-54 | 136 tisíc | 8,3 % | 26,0 % |
ženy 12-54 | 200 tisíc | 12,4 % | 33,1 % |
Chart Show bude chodiť každú stredu večer v dvojhodinovej, menej výpravnej verzii než na jeseň. Nevzniká už koprodučne s českou Novou, ale pokračuje len ako samostatný projekt Markízy.
Takúto sledovanosť mala Chart Show na jeseň:
Relácia | Čas | Počet divákov 12-54 | Rating 12-54 | Share 12-54 | Počet divákov 12+ |
1. epizóda | sobota 8. novembra 2014, 20:25-23:15 | 330 tisíc | 10,1 % | 28,8 % | 515 tisíc |
Silvestrovská epizóda | streda 31. decembra 2014, 21:10-0:05 | 485 tisíc | 14,9 % | 37,0 % | 642 tisíc |
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko