Na 9. ročníku FLEMA Media Awards bodovali aj slovenskí hráči. Dnes večer vyhlásili víťazov súťaže oceňujúcej najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku.
MEC Slovakia sa stala top inovatívnou agentúrou, druhá skončila digita.sk a tretia Starmedia.
Čo sa týka samotných prác, české získali päť cien a slovenské bodovali trikrát. Projekt agentúry digita.sk "Infarktové čítanie" pre IBM uspel ako "najlepšie využitie tlače". MEC Slovakia zase pre Telekom priniesla "najlepšie využitie TV" vďaka Superstar Social TV. A Starmedia mala podľa poroty najlepšiu kampaň "Pošli dobro ďalej" pre spoločnosť Coca-Cola.
"Infarktové čítanie" získalo aj ocenenie Grand Prix. Dostáva ho víťaz jednej z kategórií, ktorý mal v prvom kole najviac bodov od porotcov. A čo vlastne bolo to "infarktové čítanie". Prerobená titulka Stratégií - niečo ako personalizované Stratégie, ktoré slúžili ako pozvánka na konferenciu IBM. "Čo spája všetkých marketérov na Slovensku? Každý z nich číta Stratégie," uviedla agentúra v sprievodnom videu.
Slovak Telekom skončil tretí medzi "najinovatívnejšími zadávateľmi".
"Súťaž ovládli českí zadávatelia a slovenských agentúry," hovorí riaditeľ súťaže René Jež z FLEMEDIA. Ako uviedol organizátor v tlačovej správe, tento rok prišlo oveľa viac prihlášok podaných samotnými zadávateľmi alebo médiami - a mnohé z nich nakoniec aj vyhrali.
FLEMA Media Awards 2014 – prehľad víťazov
Najlepšie využitie TV: Telekom – Superstar Social TV / MEC Slovakia (sk)
Najlepšie využitie rádia: Skiareál Klínovec + Fajn rádio – Fajn lyžák na Klínovci / Media Marketing Services (cz)
Najlepšie využitie tlače: IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)
Najlepšie využitie OOH: Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
Najlepšie využitie digitálných médií: Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i nejbližším v první facebookové nabídce hypoték vůbec! / Česká spořitelna (cz)
Najlepšie využitie kinoreklamy: Česká spořitelna – Rodina nás baví / MEC Czech (cz)
Najlepšia malá kampaň: Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
Najlepšia kampaň: Coca-cola – Pošli dobro ďalej / STARMEDIA (sk)
Grand Prix: IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)
Inovatívny zadávateľ
1. miesto - Marks & Spencer Czech Republic
2. miesto - Česká spořitelna
3. miesto - Slovak Telekom
Inovatívna agentúra
1. miesto - MEC Slovakia
2. miesto - digita.sk
3.- 4. miesto - Starmedia
3.- 4. miesto - MEC Czech
Prečítajte si tiež, kto vyhral pred rokom.
Zdroj: Ivan Krasko