Srdce pre deti 2014
StoryEditor

Srdce pre deti: Akú sledovanosť mala charita Jojky a Nového Času

15.12.2014, 10:05
Včera išiel na Joj event Srdce pre deti. Prinášame výsledky sledovanosti.

Televízia Joj odvysielala charitatívny event Srdce pre deti. V nedeľu večer, teda v programovom slote, kde na jeseň chodilo V siedmom nebi, dosiahlo Srdce rating 5,4 % a share 19,6 % v 12-54.

Včera bola najväčšou konkurenciou pre vyše štvorhodinové Srdce pre deti akvizícia na Markíze. Repríza filmu Neľútostný pomstiteľ (Faster) s Dwaynom Johnsonom v hlavnej úlohe priniesla rating 11,3 % a share 29,1 %. Verejnoprávna RTVS vysiela taliansku minisériu Popoluška - podľa anotácie modernú verziu klasickej rozprávky, zasadenú do Ríma päťdesiatych rokov. Vo svojej cieľovej skupine 12+ s ňou mala dobré čísla - s prvou epozódou 298-tisícovú sledovanosť a podiel 13,2 %, s druhou časťou po 22. hodine 322 tisíc a 22,2 %.

Srdce pre deti si výkony Rozborilovho “neba” nezopakovalo, i keď sa to pravdepodobne ani neočakávalo. Týždenný priemerný share televízie Joj prekonalo, takisto bolo silnejšie ako pred rokom (4,8/17,0 %). Vtedy sa však vysielalo v iný deň - piatok - navyše v konkurencii ďalšieho eventu OVB Športovec roka 2013, takže porovnanie 2013 s 2014 nie je presné. V predchádzajúcich rokoch chodilo v nedeľu - začiatkom decembra 2012 malo share 22,8 % a v 2011 až 27,9 %.

Srdce pre deti je charitatívny event, ktorý pripravuje TV Joj spolu s denníkom Nový Čas a Nadáciou Pontis. Včera ho režíroval Peter Nuňéz a moderovali Marianna Ďurianová a Vlado Voštinár. Podľa cas.sk sa počas prenosu vyzbieralo vyše 350 tisíc eur. Prečítajte si o Srdci pre deti viac.

 

Sledovanosť v Nemecku

Srdce pre deti je formát vychádzajúci z nemeckej charitatívnej šou Ein Herz für Kinder. Posledný ročník išiel na ZDF v sobotu 6. decembra a videlo ho 3,86 milióna divákov v skupine 3+ a podiel 13,6 % podľa AGF/GfK. To je číslo približne na úrovni bežných výkonov stanice (priemer ZDF za rok 2014 je 13,3 %) a takmer identický výsledok s predošlým rokom, kedy malo 3,85 milióna divákov a share 13,7 %.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:46