Riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daša Matušíková chystá pre telerozhlas imidžové posolstvo, ktoré čoskoro uzrie svetlo sveta prostredníctvom kampane.
Vždy som bola človekom, ktorý veril v pozitívne zmeny a aj v to, že aj relatívne ťažký deň ako pondelok môže byť niečím výnimočný. Začiatok tohto týždňa je mimoriadne horúci, keďže teplomer ukazuje „príjemných“ 36 stupňov. Môj život sa však príchodom do verejnoprávnej RTVS otočil o celých 180.
Po chladnom prostredí bankového sektora som dostala výnimočnú šancu, byť pri zrode niečoho, čo v sebe skrýva množstvo emócií, a kreativity. Poslucháč, ale aj televízny divák je pre mňa podstatným a nesmierne podnetným partnerom, ktorého potreby a názory denne nasávam. Nie je jednoduché meniť predsudky, voči médiám verejnej služby, no s mojím tímom odvádzame mravenčiu prácu a hľadáme kľúčové posolstvá pre pozitívnu zmenu. Primárnym cieľom týchto zmien je vytvorenie silného mediálneho domu. Prostredníctvom týchto krokov chceme RTVS prinavrátiť pevnú pozíciu a dosiahnuť, aby ju verejnosť začala opäť vnímať priaznivo.
Možno ani týždeň by nestačil na popis toho môjho pracovného. Za úspech považujem dobudovanie Sekcie marketingu a komunikácie, ktorá donedávna fungovala len ako podporné PR oddelenie. Postupne však nadobúda parametre fullservisovej reklamnej agentúry, schopnej spracovávať kreatívne riešenia od zadania, až po samotnú kampaň. Teší ma, že sa nám podarilo nájsť silné imidžové posolstvo, ktoré čoskoro uzrie svetlo sveta, prostredníctvom plošnej kampane. Pre divákov Jednotky a Dvojky sme pripravili nový ident RTVS v podobe jinglov a predelov. Bežné situácie, pretavené do magických mikro príbehov sa od Vianoc postupne objavujú vo vysielaní RTVS a na naše spoločné dielo som nesmierne pyšná.
Avšak sme len na začiatku cesty, kde ma čaká dobudovanie oddelenia Kreatívy, s ktorým pripravujeme zmenu konceptu upútavania na naše programy. Každý deň je plný stretnutí, brainstormov a hľadania riešení, ku ktorým niekedy vedie aj improvizácia. Som nesmierne vďačná, že sa mi podarilo vyskladať tím kolegov, s ktorými veríme spoločnému cieľu a tak sa nám ľahšie prekonávajú prekážky. Našou ambíciou je prinášať ľuďom hodnoty, zábavu a obohatenie, preto musí byť komunikácia RTVS riadená koncepčne a strategicky, čoho súčasťou je radikálna zmena vnímania a imidžu značky.