Riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daša Matušíková chystá pre telerozhlas imidžové posolstvo, ktoré čoskoro uzrie svetlo sveta prostredníctvom kampane.
Po chladnom prostredí bankového sektora som dostala výnimočnú šancu, byť pri zrode niečoho, čo v sebe skrýva množstvo emócií, a kreativity. Poslucháč, ale aj televízny divák je pre mňa podstatným a nesmierne podnetným partnerom, ktorého potreby a názory denne nasávam. Nie je jednoduché meniť predsudky, voči médiám verejnej služby, no s mojím tímom odvádzame mravenčiu prácu a hľadáme kľúčové posolstvá pre pozitívnu zmenu. Primárnym cieľom týchto zmien je vytvorenie silného mediálneho domu. Prostredníctvom týchto krokov chceme RTVS prinavrátiť pevnú pozíciu a dosiahnuť, aby ju verejnosť začala opäť vnímať priaznivo.
Avšak sme len na začiatku cesty, kde ma čaká dobudovanie oddelenia Kreatívy, s ktorým pripravujeme zmenu konceptu upútavania na naše programy. Každý deň je plný stretnutí, brainstormov a hľadania riešení, ku ktorým niekedy vedie aj improvizácia. Som nesmierne vďačná, že sa mi podarilo vyskladať tím kolegov, s ktorými veríme spoločnému cieľu a tak sa nám ľahšie prekonávajú prekážky. Našou ambíciou je prinášať ľuďom hodnoty, zábavu a obohatenie, preto musí byť komunikácia RTVS riadená koncepčne a strategicky, čoho súčasťou je radikálna zmena vnímania a imidžu značky.