StoryEditor

Vydavateľ Eurotelevízie to skúša s časopisom pre mužov

24.11.2014, 08:40
Časopis, ktorý vie, po čom muži túžia, aj o tom má byť nový magazín Happy Man od Bauer Medie.

Vydavateľstvo Bauer Media SK to na slovenskom trhu skúša s časopisom pre mužov. Tento mesiac začalo vydávať novinku Happy Man.

Happy Man stojí 2 eurá a jeho podtitul je "Časopis, ktorý vie, po čom muži túžia". Na obsahu sa podieľala aj redakcia Eurotelevízie, z editorialu sa prihovára Silvia Lispuchová.

Časopis vychádza v "inej periodicite", čo je pre slovenskú pobočku Baueru bežné. Vydavateľ spúsťa nové tituly ako špeciály, zväčša iba s marketingovou podporou vo vlasných tituloch, a podľa prvých čísel predaja sa rozhoduje, či bude vo vydávaní pokračovať.

"Magazín Happy Man – 100 strán kvalitného čítania, pri ktorom si prídu na svoje nielen páni. Časopis, ktorému sa podarilo zistiť, po čom muži naozaj túžia, a prostredníctvom neho sa to dozviete i vy," uváza Bauer Media SK na svojom webe. Tvárou prvého čísla je David Beckham, časopis na titulke promuje témy ako starnutie a recept na mladosť, rady stylistu pri obliekaní, zaujímavé mobilné aplikácie, najlepšie motorkárske trasy, afrodiziaká či predstavy mužov v posteli.

Konkurentom pre Happy Man môže byť napríklad Brejk Spoločnosti 7 Plus, ktorý v septembri podľa ABC SR predal 7 497 výtlačkov.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 22:16