Ako informovala agentúra Effectivity, jej úlohou bolo navrhnúť netradičnú kampaň, ktorá zaujme a podporí predaj kávy Eduscho Mocca Grande, pričom je dôležité komunikovať aj dlhodobý pozicioning značky – „Eduscho je káva, s ,Chuťou domova´“. Cieľovou skupinou sú ženy vo veku 30+. Agentúra prišla pre klienta s riešením - vypustiť písmenko „G” z názvu kávy Mocca Grande, čím vznikla idea a zároveň názov prvej online kampane pre Eduscho – Mocca rande a slovenské ženy tak dostali možnosť prežiť online rande so známymi mužmi v pohodlí domova. „Títo Grande muži robia nečakané veci, ktoré však ženy obľubujú a ktoré sú navyše sprevádzané množstvom prekvapivých momentov. Príkladom je Ján Koleník, ktorý číta šteklivú literatúru, ďalším je Braňo Deák, ktorý prezrádza svoj recept na pleťovú masku,“ približuje Peter Rajčák z Effectivity.
V kampani účinkujú Ján Koleník, Braňo Deák, Jozef Vajda, Milo Kráľ a na záver Matej Cifra „Sajfa“. Rande videá sú postupne umiestňované na kampaňovú stránku. Úvodná časť videa je vždy voľne dostupná, pričom jeho exkluzívnu časť je možné dopozerať až po zadaní kódu z nálepky, ktorá je na kávach Eduscho Mocca Grande.
Súčasťou kampane sú aj výhry – každý týždeň sa žrebujú výhercovia kávovarov Cafissimo a v závere kampane hairstylista na celý rok zadarmo.
Kampaň je podporená komunikáciou v mieste predaja a 5 týždňovou televíznou kampaňou. Projekt podporilo aj FUN rádio a odkazujú naň klasické, či nebrandované bulvárne bannery, ktoré teasujú vždy na konkrétneho heartbreakera napríklad:
Veľké odhalenie! Ján Koleník číta šteklivú literatúru!
Braňo Deák bez zábran! Čoro-moro s uhorkou
Braňo Deák odkazuje: Ženy, uhorku majte vždy poruke!
Prichytený! Braňo Deák: Pozrite sa, čo stváral s uhorkou!
Kampaň trvá od konca apríla do konca júna 2015.
Vizitka kampane Eduscho Mocca Grande / Mocca rande:
Názov kampane: Eduscho Mocca Rande
Klient: Tchibo Slovensko
Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Peter Rajčák
Art director: Michal Balla, Csilla Polak, Martin Klementis, Marek Rostoka
Strategy Director: Radka Gbelská
Copywriter: Petra Gmucová, Peter Rajčák
Account director: Martina Hrivnáková
Account manager: Juliana Kavuličová, Daniela Ondrášová
Použité médiá: TV, rádio, online
Produkcia: Hitchhiker Films – 2nd Unit
Režisér: Dano Dekan
https://youtu.be/L5OS4N4Is5w
Zdroj: red