StoryEditor

Medzi finalistami na cenu Facebooku je aj slovenský nápad

23.04.2014, 13:00
Facebook Studio Awards zverejnil finalistov, je medzi nimi aj projekt od Core4 / Tell it online.

Facebook sa opäť chystá oceniť najzaujímavejšie nápady, ktoré vznikli na tejto sociálnej sieti. Zverejnil finalistov cien 2014 Facebook Studio Awards - a je medzi nimi aj slovenský projekt.

Medzi finalistov sa dostala agentúra core4 s projektom majáku spúšťaného cez tlačidlo like. Keď uviedla novú podobu svojho webu core4.sk, namontovala do priestorov agentúry maják a spustiť ho môže každý, kto dá webu like. Následne ho niekto zo zamestnancov vypne a poďakuje sa za like. Ľudia celý tento proces vidia v reálnom webe na web. Prečítajte si viac o nápade agentúry core4.

Ako uvádza core4, nápad prepojiť "like" s majákom priniesol nárast dennej návštevnosti webu o 1 000 % a zásah v 160 krajinách sveta vďaka sociálnym sieťam a virálnemu šíreniu bez toho, aby to podporila kampaňou či PR aktivitami. Pod projektom je podpísaný creative director agentúry Andrej Csino.

Medzi takmer 40 finalistami cien Facebooku sú takí klienti ako Ford, Heineken, Nestlé, Nike či Netflix a agentúry Wieden+Kennedy, BBDO New York, Droga5, Havas Worldwide a ďalšie. Kto napokon získa Facebook Studio Awards bude známe 29. apríla.

Facebook ocení zaujímavé nápady po tretíkrát. V prvom ročníku v roku 2012 sa medzi top 10 dostala Zaraguza Digital: získala striebro s projektom Moja krvná skupina. Viac o tom, za čo ju ocenili.

 

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:28