StoryEditor

Milka má novú kampaň. Účinkujú v nej Twiins aj youtuberi

03.08.2015, 18:25
Milka v novej kampani hovorí o nerozlučiteľných dvojiciach. Ukazuje priateľstvá známych ľudí.

Milka uvádza na trhu novú cukrovinku, ktorá je zložená z alpskej čokolády a amerických cookies. Keďže táto dvojica má byť odteraz "neodlučnáL, pripravila i microsite, na ktorej uvádza známe osobnosti, ktoré sú takisto neodlučné. Sušienky v tejto kombinácii majú byť dvojnásobne neodolateľné. 

Medzi osobnosti, ktoré sa zapojili do kampane, patria napríklad dvojičky Twiins, Akrobatky Tety, spevácka dvojica Calm Season či youtuber Expl0ited a jeho priateľ Matúš. Na microsite nájdete ich spoločné príbehy, ako sa stali celoživotnými priateľmi.

Fanúšikovia sa môžu do kampane zapojiť prostredníctvom Facebook aplikácie. Tam majú otestovať svoje priateľstvo a výsledok zverejniť na svojom profile. Porota každý týždeň vyberá víťazov podľa najoriginálnejšieho Facebook statusu. 

Milka šikovne využíva aplikáciu, vďaka ktorej si získava mailové adresy účastníkov a nenásilne si rozširuje databázu. Škoda len, že s kampaňou viac nepracuje na svojej fan page. V rámci kampane sa dočkáme i televíznych spotov. Za kampaňou stojí PR.Konektor a Konektor Social

Podobná kampaň dokáže veľmi pekne pracovať s cieľovkou. Príkladom môže byť microsite Excelent od spoločnosti Gambrinus, na ktorej uvádza príbehy známych ľudí ako snowboardistka Baša Števulová či hiphoper Yanko Král. 

Ukázka kampane Excelent:  

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 06:13