Čo najmenej kaprov na vianočných stoloch. To je hlavné posolstvo kampane, ktorú spúšťa vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia.
Ringier Axel Springer začína v týchto dňoch intenzívnejšie komunikovať svoj e-shop kucharky.sk. Ako uvádza v tlačovej správe, v spolupráci s agentúrou SCR Interactive vytvorili kampaň "Vianoce kaprom".
Hlavným komunikačným nástrojom kampane bude online: vznikla microsite vianocekaprom.sk a fiktívny "nezávislý občiansky aktivista za práva kaprov" Karol. Ten má vlastný LinkedIn profil, kde vystupuje ako šéf Únie za záchranu vianočných kaprov. Medzi jeho záľuby patrí gastronómia, plávanie, hĺbkové potápanie, medzi zručnosti napríklad odčítavanie z pier. Okrem toho je aj na Twitteri, kde používa hashtag #uniazazachranuvianocnychkaprov. Kampaň dostane tiež bannerovú podporu.
Kampaň chce upozorniť na web kucharky.sk. "Úniou pre záchranu kaprov a prostredníctvom jej predsedu Kapra Karola chceme ponúkať na inšpiráciu množstvo iných receptov. Kapor Karol čerpá nápady zo širokej ponuky kuchárskych kníh, ktoré ponúkame v našom e-shope kucharky.sk," uvádza v tlačovej správe vedúci oddelenia Digital Commerce & Development Peter Červinka.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: ik