Azet.sk spustil kampaň na Pokec.
Ako uvádza Azet v tlačovej správe, základom kampane sú skutočné príbehy ľudí - používateľov Pokecu. "Veľkej reklamnej kampani predchádzala výzva na Pokec.sk, aby sa používatelia zapojili a napísali nám svoje príbehy, ktoré sa reálne na Pokeci odohrali," hovorí marketingový riaditeľ Azet.sk Jindřich Staněk. Jedna z používateliek si našla budúceho manžela, ďalší najlepšieho priateľa, spevák Peter Bič zase cez Pokec tanečnice do svojho videoklipu.
Idea kampane "Milióny nových príbehov" vznikla inhouse v Azete, produkciu zabezpečila spoločnosť Gluuu.tv. Nasadená je v televízii, rádiu, kine, printe a online a portvá do konca novembra.
Pokec mal minulý mesiac podľa AIMmonitora návštevnosť 1 milión RU a vyše 216 miliónov zobrazení stránok (PV).
Vizuály kampane:
Spoty:
http://youtu.be/ACJQh7SO2oY
http://youtu.be/A9GbTtW4hPk
http://youtu.be/K0_haMgWafM
Zdroj: ik