Na portále Topky.sk a Pluska.sk bolo začiatkom apríla uverejnené prvé video s krátkym článkom, ktoré zachytávalo scénu z afterparty OTO 2016. Adela Banášová v ňom povedala o Milanovi „Juniorovi“ Zimnýkovalovi, že je narcis, čo vyvolalo viralitu a vlnu rôznorodých názorov a komentárov.
Deň na to natočil Milan Zimnýkoval selfie video s odpoveďou a označil za narcisa Mateja „Sajfa“ Cifru. Okrem spomínaných portálov bolo pre zvýšenie dosahu toto video uverejnené aj na Juniorovej Facebook stránke..
V utorok 5. apríla bola kampaň odhalená produkčným video, v ktorom Matej Cifra vyzýva ľudí, aby sa stali 15. apríla tiež narcismi, ohashtagovali sa #SomNarcis a podporili tak myšlienku Dňa narcisov. Spoločne s videom bola spustená aj nová kampaňová microsite www.dennarcisov.sk, ktorá agreguje príspevky s hashtagmi #SomNarcis zo sociálnych sietí Facebook a Instagram.
Ako hlavný online mediálny priestor využíva kampaň Facebook stránky s masívnou fanúšikovskou základňou: Sajfa (124 723 fanúšikov), Adela a Sajfa (241 299 fanúšikov) a Topky.sk (354 862 fanúšikov).
Iniciatívu na sociálnych sieťach podporili i známe tváre – napríklad moderátori Európy 2 – hlavného mediálneho partnera Dňa narcisov; súťažiace Miss Slovensko 2016, Celeste Buckingham a mnohí ďalší.
O priebehu kampane Stratégie informoval Peter Šándor, managing director agentúry Hype.
Vizitka kampane #SomNarcis:
Creative Director: Marek Didák
Account Manager: Radmila Buricová
Copywriters: Veronika Mozolová, Roman Majerský
Art Directors: Zuzana Moravcová, Martin Halač
Prečítajte si tiež: Dvadsiaty ročník Dňa narcisov bude v rukách agentúry Hype
Zdroj: rm