Tento rok sa 45. ročník zhromaždenia homosexuálov v USA nieslo v hesle Rovnosť bez výnimiek.
Tesne pred realizáciou pochodu Najvyšší súd USA schválil homosexuálne svadby na celom území krajiny, takže oslavy boli o to intenzívnejšie. Podporiť pochod sa rozhodli aj mnohé slávne značky. Väčšina svoje logá na sociálnych sieťach obohatili farbami dúhy, iné svoju priazeň preukázali krátkymi spotmi, bannermi, plagátmi či samotnou účasťou na festivale. Pozrite si výber. O téme informovali weby digiday.com, contently.com alebo appleinsider.com.
Apple
Firma Apple je jedna z tých, ktoré sa rozhodli rovnosť homosexuálov podporiť priamo svojou účasťou. Na druhý deň pochodu homosexuálov sa vybralo mnoho zamestnancov z celého sveta aj so svojimi rodinami či priateľmi. Spoločnosť ako taká totiž verí, že zahrnutie všetkých ľudí do celku bez rozdielu podoporuje inovácie. V krátkom videu, ktoré znázorňuje ich pôsobenie na festivale, je možné na malý moment zahliadnuť aj samotného CEO Tima Cooka.
Ben & Jerry's
Jeden z najznámejších výrobcov zmrzliny na svete, Ben & Jerry's sa rovnako postavil za práva homosexuálov. Na znak svojej podpory natočili krátke video o ich doterajšom postoji k spolužitiu rovnakých pohlaví a taktiež na ich počesť premenovali aj niektoré zo svojich produktov na "I dough, I dough".
We’ve honorarily renamed Chocolate Chip Cookie Dough to “I Dough, I Dough” in our Scoop Shops. http://t.co/J8Kd68ZQaB pic.twitter.com/xCgss0vXdM
— Ben & Jerry's (@benandjerrys) June 26, 2015
YouTube
Na Youtube sa za posledných 10 rokov objavilo mnoho videí, podporujúcich LGBT komunitu. Rovnako mnoho ľudí zvolilo práve túto cestu, ako sa priznať svojim blízkym ku svojej orientácii. YouTube na počesť všetkým ľuďom, ktorí podporujú práva homosexuálov na plnohodnotný život v spoločnosti, vytvorila krátky zostrih videí, ktoré majú podobný charakter.
Target
Americký maloobchodný predajca zmiešaného tovaru Target nakrútil na znak svojej podpory homosexuálom krátky spot, ktorý sprevádza aj ich reklamnú kampaň. Línia výrobkov #TakePride, ktorá sa začala predávať na začiatku júna obsahuje oblečenie a doplnky v dúhových farbách.
American Airlines
Rozhodnutie Najvyššieho súdu prijala i letecká spoločnosť American Airlines svojím twítom.
We’re on board. Diversity strengthens us all & today we celebrate #MarriageEquality & the landmark #SCOTUS decision. pic.twitter.com/gqej2xMzIU
— American Airlines (@AmericanAir) June 26, 2015
Visa
Za azda najvydarenejšiu myšlienku môžeme považovať tú od Visa:
— Visa (@Visa) June 26, 2015
Na Slovensku sa téma rovnosti homosexuálov otvorila už v septembri minulého roka. Vtedy sa spustila kampaň s názvom Keby som bol gay, zmení sa niečo? V kampani si známe celebrity, a neskôr i bežní ľudia, menili svoje profilové fotky na Facebooku.
Čítajte tiež:
Zdroj: eb.